Gå til innhold

Coca Cola eller Pepsi Max?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

pepsi-diabetes.jpg



Anonymous poster hash: 10b8d...102
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pepsi Max!

Som flere her har nevnt, får jeg også en slags hinne på både tunge og tenner av vanlig sukkerholdig brus - spesielt av Coca Cola.

Skrevet

Coca Cola :nigo:

Skrevet

Pepsi Max. Er generelt ikke så veldig glad i brus pga. all kullsyren, og det ekle belegget og den dårlige ettersmaken man får i munnen av sukkerbrus. Men av og til når jeg skal kose meg litt, så kjøper jeg meg en Pepsi Max og rister ut mye av kullsyren før jeg drikker den :fnise:

  • Liker 2
Skrevet

Pepsi Max. Cola Cola syns jeg har blitt litt for søtt. Drikker det en gang i blant, men går mest for Pepsi Max hvis jeg skal drikke brus. :)

  • Liker 1
Skrevet

Pepsi Max. Ingen over, ingen ved siden. Fikk alltid Coca Cola når jeg var kvalm som mindre, så nå minner smaken meg om å være syk.

  • Liker 1
Gjest smooch
Skrevet

Pepsi Max uten tvil.

Liker ikke ettersmaken av cola eller sukkerbelegget man får på tennene. Den går til nød, men da skal den være iskald!

Skrevet

Pepsi Max. Uten tvil

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Cola smaker best, holder meg unna kunstig søtning.

Skrevet

Pepsi max eller Cola zero. Syns vanlig cola har ekkel ettersmak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...