Forest Skrevet 28. juli 2014 #42 Skrevet 28. juli 2014 Pepsi Max! Som flere her har nevnt, får jeg også en slags hinne på både tunge og tenner av vanlig sukkerholdig brus - spesielt av Coca Cola.
magicpie Skrevet 28. juli 2014 #44 Skrevet 28. juli 2014 Pepsi Max. Er generelt ikke så veldig glad i brus pga. all kullsyren, og det ekle belegget og den dårlige ettersmaken man får i munnen av sukkerbrus. Men av og til når jeg skal kose meg litt, så kjøper jeg meg en Pepsi Max og rister ut mye av kullsyren før jeg drikker den 2
ohdeergod Skrevet 28. juli 2014 #45 Skrevet 28. juli 2014 Pepsi Max. Cola Cola syns jeg har blitt litt for søtt. Drikker det en gang i blant, men går mest for Pepsi Max hvis jeg skal drikke brus. 1
Stueloff Skrevet 28. juli 2014 #46 Skrevet 28. juli 2014 Pepsi Max. Ingen over, ingen ved siden. Fikk alltid Coca Cola når jeg var kvalm som mindre, så nå minner smaken meg om å være syk. 1
Gjest smooch Skrevet 28. juli 2014 #48 Skrevet 28. juli 2014 Pepsi Max uten tvil. Liker ikke ettersmaken av cola eller sukkerbelegget man får på tennene. Den går til nød, men da skal den være iskald!
Gjest Vinglepetra Skrevet 29. juli 2014 #50 Skrevet 29. juli 2014 Cola smaker best, holder meg unna kunstig søtning.
Snowblind Skrevet 29. juli 2014 #51 Skrevet 29. juli 2014 Pepsi max eller Cola zero. Syns vanlig cola har ekkel ettersmak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå