Gjest Gjest_Erica Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Jeg ønsker å bli henvist til traumeavdelingen ved Modum Bad. De har et 12 ukers opphold hvor man fokuserer og behandler traumer. Psykologen er litt i tvil. Hun sier at de hadde en pasient som kom derifra og var svært syk etter oppholdet og måtte være tvangsinnlagt i flere måneder. Jeg føler meg sterk nok til å takle de utfordringene som vil komme.Er det noen her som har vært på traumeavdelingen ved Modum Bad? Hva synes du? Positivt og negativt...
Gjest Blomst83 Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har vært der,og det er beintøft for å si det mildt.Jeg ble veldig dårlig nesten med en gang og havnet noen uker på akutt psyk før jeg fikk fortsette,og ble overflyttet etter endt behandling til psykiatrisk avdeling fordi jeg var så dårlig.MEN jeg ville aldri ha vært oppholdet for uten.Før Modum greide jeg ikke å snakke om incesten jeg var utsatt før.Ble det nevnt klikka det for meg,og jeg forlot rommet.Det var et ikke tema.Men etter Modum forandra det seg.Pluss at jeg fikk en litt annen innstilling til det hele.Jeg kom til en annerkjennelse på at jeg kommer aldri til å tilgi,men jeg akseptere at det har skjedd. Så mitt råd er hvis du selv ønsker dette ville jeg ha krevd at du ble henvist,og merker du at det blir for tøft kan du avslutte behandlingen underveis
mie23 Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har vært der,og det er beintøft for å si det mildt.Jeg ble veldig dårlig nesten med en gang og havnet noen uker på akutt psyk før jeg fikk fortsette,og ble overflyttet etter endt behandling til psykiatrisk avdeling fordi jeg var så dårlig.MEN jeg ville aldri ha vært oppholdet for uten.Før Modum greide jeg ikke å snakke om incesten jeg var utsatt før.Ble det nevnt klikka det for meg,og jeg forlot rommet.Det var et ikke tema.Men etter Modum forandra det seg.Pluss at jeg fikk en litt annen innstilling til det hele.Jeg kom til en annerkjennelse på at jeg kommer aldri til å tilgi,men jeg akseptere at det har skjedd. Så mitt råd er hvis du selv ønsker dette ville jeg ha krevd at du ble henvist,og merker du at det blir for tøft kan du avslutte behandlingen underveis Hvordan var det? hvordan fungerer det, kan du fortelle litt? Blir kanskje henvist selv.
Gjest Blomst83 Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Nå Hvordan var det? hvordan fungerer det, kan du fortelle litt? Blir kanskje henvist selv. Nå er det snart 12 år siden jeg var der,og det er god del endring på selve behandlingsopplegget så jeg vet ikke helt om det at jeg forteller hvordan opplegget var da vil hjelpe seg så mye. De har hele tiden fokus på å holde seg oppdater på traumebehandling og jobber dertetter,og mye har skjedd på det feltet de siste 12åra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå