AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Må ha rullgardiner i vinduene i vårt nye hjem. Vinduene er ikke standardmål og jeg er rimelig sikker på at vi derfor må spesialbestille. Noen anbefalinger av leverandører eller typer? Anonymous poster hash: 5c84b...d7f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Mener at mange rullegardiner kan forkortes på den ene siden. Må du ha rullegardin, pass på at du kjøper av den sorten som ikke trekkes opp med fjær inni rullen. De ryker lett og gardinen ruller seg ikke opp. Der finnes nyere varianter med trekk opp snorer av sånne bitte små sammenkoblede baller. De er mye bedre. Jeg liker best plisegardiner som heises opp og ned på samme måten som en rullegardin. Kjøpt min på Jysk. De er i mål på hele 10 cmere., som 80, 90, 100, 110, osv.Anonymous poster hash: 46d30...28e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Takk for svar! Har nemlig null erfaring så må bare begynne et sted og du hjalp meg på vei Anonymous poster hash: 5c84b...d7f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Vi kjøpte rullegardiner på IKEA, og de kunne tilpasses i bredden. Anonymous poster hash: c9e47...53a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå