Gå til innhold

Jeg vet ikke hvor edderkoppen er

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er livredd edderkopper, og nå når jeg satt i sengen så hadde jeg ikke lyset på også da så jeg noe som hoppet også slo jeg på nattlampa og der var den giga edderkoppen i dyna. Har flere under senga pga av edderkopp reir ueten for vinduet i veen men er jo så varmt så må lufte, herregud hvordan blir man kvitt dem får helt paranoia her... :grine::grine:

Anonymous poster hash: 8e3a9...0e3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

St. Olavs plass 1, 0165 Oslo :fnise:

Anonymous poster hash: a4abd...110
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

St. Olavs plass 1, 0165 Oslo :fnise:

Anonymous poster hash: a4abd...110

Edderkoppen teater???

Anonymous poster hash: 4dbd4...d2d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er livredd edderkopper, og nå når jeg satt i sengen så hadde jeg ikke lyset på også da så jeg noe som hoppet også slo jeg på nattlampa og der var den giga edderkoppen i dyna. Har flere under senga pga av edderkopp reir ueten for vinduet i veen men er jo så varmt så må lufte, herregud hvordan blir man kvitt dem får helt paranoia her... :grine::grine:

Hm. Finnes det en måte å lokke dem ut på? En godbit, noe de liker, som kan henges utenfor vinduet?

Anonymous poster hash: 4dbd4...d2d

Skrevet

Kjøp deg myggnetting, jente!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

La nå edderkoppene være ifred. De er ikke farlige, dessuten tar de andre insekter som mygg, klegg og andre stikkende/ikke stikkende kryp

Anonymous poster hash: 833fa...7de
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skal se om jeg finner noen døde fluer :) Godt tips , tenkte ikke langt her men er redd for å se på så ^^ Bryr meg ikke så mye om at de er der egentlig, men kan jo ikke sove i senga når de er så i natt blir jeg nok å sove på badet, sannsynligvis :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg myggnetting, jente!

Jeg er en mann

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skal se om jeg finner noen døde fluer :) Godt tips , tenkte ikke langt her men er redd for å se på så ^^ Bryr meg ikke så mye om at de er der egentlig, men kan jo ikke sove i senga når de er så i natt blir jeg nok å sove på badet, sannsynligvis :fnise:

Jeg snakker ikke om at du skal drepe edderkoppene...

Anonymous poster hash: 833fa...7de

Skrevet

Jeg er en mann

Kjøp deg myggnetting, mann! :-)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gå og kjøp deg en Max Smekker, en effektiv elektrisk racket til å ta livet av insekter med.

så tar du deg en tur innom fargehandleren lg får råd om hva du skal gjøre for å få slutt på elendgheten.

Eller du får flytte, eller få huseier til å ta affære...

Anonymous poster hash: f3ea6...019

AnonymBruker
Skrevet

Nå kom mamma og hjalp meg med å ta dem. Hun fikk noja og henta øksa fra kjelleren, tror det er veldig effektivt, men jeg hadde aldri gjort det selv :):danse:

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en kosefilm du burde se, TS! :D

Anonymous poster hash: 6379c...0dd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden det ikke finnes farlige edderkopper i Norge, så overreagerer du noe helt vanvittig, altså. Ærlig talt!

Anonymous poster hash: 36ac2...111
Gjest Eurodice
Skrevet

Der kommer det også edderkopper og annet småkryp. Hos meg er det en del sølvkre for tiden.

Gjest Eurodice
Skrevet

Nå kom mamma og hjalp meg med å ta dem. Hun fikk noja og henta øksa fra kjelleren, tror det er veldig effektivt, men jeg hadde aldri gjort det selv :):danse:

Kjære i all verden, hvor store er disse edderkoppene? :sjokkert:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er en mann

Du er mann, og så kommer mamma med øks for å hjelpe deg å bli kvitt edderkopper? Dette lukter troll lang vei.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Der kommer det også edderkopper og annet småkryp. Hos meg er det en del sølvkre for tiden.

Det ville jeg ha sjekket litt bedre ut, da disse gjerne trives der det er veldig fuktig. Sånn fuktig at sopp og mugg trives godt der også..

Anonymous poster hash: 4d8b5...99f

Skrevet

Du er mann, og så kommer mamma med øks for å hjelpe deg å bli kvitt edderkopper? Dette lukter troll lang vei.

Hallo?!!

Tror du det??

AnonymBruker
Skrevet

jada, det kan være troll.

Men: Min far er en høy, maskulin, skjeggete "barsking". Han fikser det meste som måtte oppstå av store og små problemer. Og er en ekte handyman, med muskler.

Men han er livredd edderkopper. Mamma må alltid prøve å få dem ut eller drepe dem. Han får helt panikk.

Anonymous poster hash: 0e502...346
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...