AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #21 Skrevet 25. juli 2014 Vi må huske på at om folk begynner å trekke seg fra NC, er det noen som taper mye penger. Penger penger penger... Det er det det handler om. Derfor mener de at NC skal gjennomføres. For en sjanse de tar! Selv om det kan gå veldig bra. Men KAN GÅ BRA er ikke godt nok når det gjelder barn. Det skal ikke være tvil OVERHODET. Anonymous poster hash: 34f6f...196
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #22 Skrevet 25. juli 2014 Hadde utvilsomt sendt mine barn dit. Hvis myndighetene mener det er trygt å gjennomføre Norway Cup, da ser jeg ingen grunn til å nekte mine barn den gleden. Da er det trygt nok. For meg blir det skikkelig hysterisk å droppe Norway Cup på grunn av dette. Det er mye barn finner på som er farligere enn å dra på Norway Cup i år. Anonymous poster hash: a3d03...baa 1
Gjest SoccerPlayer Skrevet 25. juli 2014 #23 Skrevet 25. juli 2014 Tror ikke det er trygt noen steder som er store folkemengder jeg. Men vi kan ikke slutte å leve av den grunn. Mest sannsynlig skjer det ikke noe, men de kommer med trusler for å skremme vettet av folk. Men det er bra at folk er mer på vakt
Gjest Meeh Skrevet 26. juli 2014 #24 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Jeg tenker; hvorfor ikke boikotte hele Norway Cup, hvorfor ikke stoppe hele samfunnet (utenom sykehus). Det hadde kanskje vært en lærepenge for politikere/staten som drar Norge inn i diverse kriger, som uskyldige sevile nordmenn må bøte med livet i event terrorangrep. "Vi må leve med det", sier noen. Hvorfor må vi leve med det? Hvorfor må sivile uskyldige mennesker miste livet fordi norge ikke kan gi f..n i å delta i kriger vi strengtatt ikke trenger å delta i. Jeg er møkklei. Norge har vist støtte til opprørerne i Syria og Libya krigen. Mer enn noe annet skulle vel dette skapt goodwill hos islamistene. Hadde ikke Norge og NATO gått inn i Afghanistan hadde det vært langt mer terror i vesten, inkludert Norge. Endret 26. juli 2014 av Meeh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå