Gå til innhold

Er jenter som tar imot drinker horer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Menn er ofre for et skjevfordelt seksual-marked. Anonymous poster hash: 8d56f...fe3

Eøler "ofre"for deres egne høye selsualdrift og ønske om valgmuligheter blandt damer?

For damer er det viktigere med noe seriøst og der er vi like mye "ofre"som dere,da mange menn eks ikke vil slå seg ned,vente etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Menn er ofre for et skjevfordelt seksual-marked.

Anonymous poster hash: 8d56f...fe3

Naturligvis er menn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ojojoj....enten luremus eller hore? Mye valgmuligheter her.

Kanskje bedre å si nei hver gang noen tilbyr en drink? Være en sur feminist som truer med peppersprayen i tillegg.

Blir dette det samme som om hvis noen plystrer på meg og jeg snur meg så er jeg innbilsk og hvis ikke så er jeg overlegen?masse valg vi har da.

Som du sikkert har oppdaget. Man kan IKKE vinne uansett i dagens kjønnsmarked ;) Allt er galt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Nei, horer er de ikke i noe fall.

Et flertall av de kvinnene som tar imot drinker, blir ikke med den som spanderer hjem - og sier gjerne; hvis menn er så lettlurte, sier vel ikke jeg nei takk til gratis drikke.

De er klare over mannens motiv for å spandere, men følger ikke opp "sin del av avtalen". Og det er greit.

Gjør det på samme måte selv, prinsipielt. Gir damer forhåpninger om forhold og hva det nå enn er de ønsker seg, men når jeg har fått det jeg vil, sex, lar jeg være å "oppfylle min del av avtalen".

:)

Synes ordningen er fin, jeg, hvorfor ta hensyn til andres ønsker når man kan få det man selv vil uten å følge opp? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, horer er de ikke i noe fall.

Et flertall av de kvinnene som tar imot drinker, blir ikke med den som spanderer hjem - og sier gjerne; hvis menn er så lettlurte, sier vel ikke jeg nei takk til gratis drikke.

De er klare over mannens motiv for å spandere, men følger ikke opp "sin del av avtalen". Og det er greit.

Gjør det på samme måte selv, prinsipielt. Gir damer forhåpninger om forhold og hva det nå enn er de ønsker seg, men når jeg har fått det jeg vil, sex, lar jeg være å "oppfylle min del av avtalen".

:)

Synes ordningen er fin, jeg, hvorfor ta hensyn til andres ønsker når man kan få det man selv vil uten å følge opp? :)

Ok,så hvis en mann tilbyr meg drikke sånn helt uten videre(ofte det som skjer)skal jeg si :"nei!jeg vet hva du er ute etter din gris!"snu meg rundt og ignorere han? Hva med de gangene man sier nei men de fortsetter å pushe på?noen sier til og med"slapp av a,du skylder meg ingenting"eller lignende.

Hvis du er ute etter et ligg så ha litt ryggrad og ikke "kjøp"deg til et ligg,det er bare patetisk. Folk som har sjekking skills ler av sånne tapere som på død og liv føler de MÅ spandere for å få "lov"til å ta kontakt med en jente.

Jeg tror også at 99%av gutter går ut kun med utsikter for en ONS, der 50%er det samme for jentene. Når vi jenter går uten er det OFTE for moro,ikke bare et ligg..noen ligger ikke med menn i hele tatt av frykt for div stempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter på byen som sier ja takk til å bli påspandert drinker og som "takk" blir med den spandable mannen hjem for å pule.

Er de horer?

Anonymous poster hash: a2ed5...6e8

Ikke hører, men morrojenter, tøser osv..

Anonymous poster hash: 98741...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri blitt med noen hjem på grunn av en drink, haha!

Hvis de vil, så får de lov til å kjøpe drinker til meg, men de kan ikke forvente å få noe tilbake i så tilfelle.

Jeg trodde det var synd å drikke. Burde ikke du skamme deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Drinken er jo en gave. Det er det som ligger i begrepet spandere, at man gir noe til andre.

Gaver kan føre til at mottakeren blir glad og positiv mot giver.

Gaver kan og føre til at mottaker føler en takknemlighetsgjeld mot giver.

Dette er jo også hensikten med å spandere en drink eller flere, man ønsker at dama skal like en og i tillegg føle at hun skylder noe tilbake.

I tillegg fordi drinken inneholder alkohol, blir dama gjerne mer lettsindig og tar avgjørelser som ikke er like reflekterte som om hun var edru.

Så om hensikten er å få dama i senga, er det å spandere en drink en god strategi.

Men det er et spill og vil ikke nødvendigvis føre fram. Dama velger selv, bevisst eller ubevisst, og er frivillig med

Ved prostitusjon betaler man for sex, og det er en direkte en-til-en kobling. Man betaler ikke for kanskje, muligens om hun vil ha sex. Man betaler for sex. Dama velger i liten grad, og frivilligheten er liten.

Det er selvfølgelig en gradvis overgang mellom disse.

Et eksempel kan være at om dama liker en kar kan hun jo be han om å spandere en drink før de drar å har sex. Dette har elementet av betaling, men dama velger og er frivillig med.

Prostitusjon er mer redelig, upfront og ærlig.

Spandere drink kan være hyggelig. Da gjerne ovenfor noen du kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg trodde det var synd å drikke. Burde ikke du skamme deg?

Eh nei det er ikke en synd å drikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hore er et skjellsord som brukes fordømmende mot folk som utviser en uønsket adferd av seksuell art. Per definisjon kan enhver person som har seksuell omgang utenfor ekteskapets rammer kalles en hore. Ordet er ikke forbeholdt sexselgere, slik mange feilaktig tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hore er et skjellsord som brukes fordømmende mot folk som utviser en uønsket adferd av seksuell art. Per definisjon kan enhver person som har seksuell omgang utenfor ekteskapets rammer kalles en hore. Ordet er ikke forbeholdt sexselgere, slik mange feilaktig tror.

Nåja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som jobber i firmaer der man har kundekontakt, vet at det å gi gaver for egen vinning er like alvorlig som å gi penger. Det er korrupsjon.

Om en kvinne som tar i mot en drink blir med hjem og knuller, så er hun ikke nødvendigvis en hore av den grunn. Men hvis hun spesifikt sier, eller antyder, at Drink=sex, så er vi i hvertfall i grenseland.



Anonymous poster hash: d8050...482
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian

Ok,så hvis en mann tilbyr meg drikke sånn helt uten videre(ofte det som skjer)skal jeg si :"nei!jeg vet hva du er ute etter din gris!"snu meg rundt og ignorere han? Hva med de gangene man sier nei men de fortsetter å pushe på?noen sier til og med"slapp av a,du skylder meg ingenting"eller lignende.

Hvis du er ute etter et ligg så ha litt ryggrad og ikke "kjøp"deg til et ligg,det er bare patetisk. Folk som har sjekking skills ler av sånne tapere som på død og liv føler de MÅ spandere for å få "lov"til å ta kontakt med en jente.

Jeg tror også at 99%av gutter går ut kun med utsikter for en ONS, der 50%er det samme for jentene. Når vi jenter går uten er det OFTE for moro,ikke bare et ligg..noen ligger ikke med menn i hele tatt av frykt for div stempel.

Enten eller, liksom?

Du kan, som jenter med integritet gjør, takke høflig nei, smile og si "Jeg liker å betale mine egne drinker".

:)

Btw, hvordan du liker å bli sjekka på byen er vel ikke særlig relevant?

Endret av nobilian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luremus, altså?

Så du forventer et ligg når du kjøper en drink til en jente? Da er du en potensiell horekunde da, eller?

Anonymous poster hash: d9e47...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du forventer et ligg når du kjøper en drink til en jente? Da er du en potensiell horekunde da, eller?

Anonymous poster hash: d9e47...9f2

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du forventer et ligg når du kjøper en drink til en jente?

Anonymous poster hash: d9e47...9f2

Det vil overraske meg mye hvis det finnes menn som ikke håper at det I alle fall skal bli et tema I løpet av kvelden.

Å forvente det tror jeg ikke så mange gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er menn som spanderer drinker horekunder?



Anonymous poster hash: 58d56...b62
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er menn som spanderer drinker horekunder?

Anonymous poster hash: 58d56...b62

Bare hvis svaret på trådtittelen er ja...

Og de I tillegg får snøret I bånn som følge av denne drinken...

Er begge disse betingelsene oppfylt, må det opplagte svaret bli ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...