Gå til innhold

Korketrekkere og langt slør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter forslag fra mamma vurderer jeg nå å ha korketrekkere i håret i steden for stramt oppsatt hår. Jeg skal ha tiara og lang slør. Har noen sett noen bilder av en brud med løse korketrekkere (noe av håret blir vel dratt bakover og festet bakpå hodet) med tiara og slør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant en med slør her (det 6. bildet), her var det noen med korketrekkere, her på side 1 og 2. Her var det ei også. Det var ikke så lett å finne bruder med korketrekkere, men håper noe av dette er til hjelp. :wink:

Skrevet

Tusen takk, Saeria, artig å se! Skal kikke litt nærmere og printe ut de jeg liker, og rusle bort til frisøren i morgen og høre hva hun mener....

Skrevet

"Hilsen Lunacia" ( :ler: ) var velidg fin, man kan jo ha litt mer krøller (og jeg har litt kortere hår, dessverre :-? ) "Hilsen meg" til venstre var også stilig! Tusen takk for inspirasjonen!

Skrevet

Bare hyggelig.

Det var litt flere nedover på siden til lunacia. Jammen ikke lett å bestemme seg for hvordan en vil ha håret. Har sett mange fine "løse" frisyrer i dag, som jeg selv kunne tenkt meg når dagen endelig kommer.

Skrevet

Kjempefint med korketrekkere!!! Stramt oppsatt hår syns jeg kan se litt for strengt og høytidlig ut, så jeg skal også ha noe løsere og med litt krøller.

Skrevet

Jeg har ikke en gang turt å begynne å tenke på hår enda. Jeg vil jo uansett ha lenger hår når jeg skla gifte meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...