Gå til innhold

¨klarer ikke spise alene


LilleSol

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært alene en helg .Storesol har vært på guttetur. Dette har jeg spist siden fredag:

en liten vårrull

en porsjon gryte spist sammen med venninner

litt cola + vann

Har ikke matlyst overhodet. er ikke sulten heller når jeg er alene. Dette gjelder kun når jeg er alene, og ikke ellers. Da har jeg god appetitt.. :oops:

Slanker meg ikke. og trener mye så jeg bør få i meg mer mat. Blir jo ikke sprek uten noe å bli sprek av!

Noen som har det sånn, eller noen med tips til mat ?

Savner han heller ikke såå mye, og er ikke redd for at han finner på noe tull. Har rett og slett ikke matlyst.

Har ingen form for spiseforstyrrelser, spiser jo godt ellers, kun nårjeg er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi...

Jeg skjønte akkurat at jeg har det litt likedan... Jeg må tvinge meg selv til å spise når sambo er på jobb og jeg hjemme... I dag er han borte, og jeg har ikke spist frokost enda jeg sto opp kl 12.... Er litt sulten, men venter heller til han kommer hjem før jeg spiser noe.

Har aldri tenkt over det før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, spiser nesten ikke når jeg er hjemme aleine.. Kanskje litt godis da... Men ellers relativt lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Jeg er også alene for tiden. Så langt i dag har jeg spist en skål youghurt med havregryn, og tre ballerina-kjeks. Hadde planer om å spise brødskive med stekt egg, men brødet jeg kjøpte for 5 dager siden og deretter ikke har rørt, var visst muggent. :roll:

Snop går forøvrig ned uten større problemer. Tenke seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg spiser kun banan-milkshake og drikker vann når jeg er alene....Gidder liksom ikke spise skikkelig... :-?

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det og.

Men det er ikke sunt for kroppen å få så lite næring. jeg vet det er vanskelig, men til slutt er du nødt til å tvinge i deg noe ordentlig mat.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja, må jo spise noe. Har spist en quarter pounder i dag. Og drukket cola. Flink :roll: Heldigvis er han hjemme igjen nå, så nå blir det litt mer mat på meg !

Godt å høre at jeg ikke er totalt unormal da, det er sant at det er kjedelig og lage mat alene!

Kan aldri bli singel i allefall. Hadde sultet ihjel :wink:

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jepp 8)

Dagens inntak: frokost brødskiver med makrell i tomat

lunsj pastasalat med kylling

middag spekemat med poteter

Godt å ha han hjemme igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Man kan si mye rart om akkurat dette fenomenet, men jenter, hallo! Skummelt?!....... kan godt forstå at det ikke er alltid like lett å ha god appetitt, men dette grenser jo til det uforsvarlige. Syns det er virkelig trist at dere ikke tar bedre vare på dere selv enn dette.

Og til deg som trener, hva er vitsen med det? For å få utbytte av treningen må det være samsvar med kosthold.....

Håper at dere aldri blir singel......... Stor klem til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kan nok aldri bli singel nei. Null muskelvekst på flere år. Vet ikke helt hvorfor det er sånn dog, glemmer vel å spise. Og så er det kjedelig å spise alene. !

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Da jeg bodde hjemme hos mine foreldre, spist jeg nesten aldri alene. Så flyttet jeg hjemefra, og bodde alene i 3 år. Mange lurte på hvordan dette skulle gå, jeg som alltid måtte spise sammen med noen, men det gikk faktsik strålende bra, jeg spiste forran tv'n, og laga middag hver dag.

Så traff jeg han som nå er min samboer... og om han ikke er hjemme... nei da spiser jeg ikke mye. gjerne en del potetgull... da blir jeg ikke sulten, jeg vet det er dumt, men jeg har ikke lyst på mat. Tvinger meg somregel til å lage ett eller annet til middag andre dagen da, og putter i meg ett eller annet matlignende, men nei... lite mat her også. Ostesmørbrød går likevel somregel ganske greit ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei stund tilbake hadde jeg ikke problemer med å spise alene, men nå for tiden har jeg store problemer med å få i meg nok mat.

For min del avhanger det mye på hvor bra jeg har det selv. Det blir fort i snitt 2 måltider pr dag, og det er ikke nok til å holde en voksen mann i live over veldig lang tid.

Jeg har funnet ut at det å gå ut på cafeer ol og spise er en fin men dyr måte å overleve på. Jeg føler meg som regel ikke så alene når jeg er ute (selv om jeg sitter alene på et bord). Så klart varierer dette velldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...