Gå til innhold

Tredagersregelen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tirsdag var siste mld. Og da har han vært positiv til å møte meg. Så kanskje han her også synes at en uke ikke er noe tid? De stresser jo mindre enn oss når det gjelder slikt - heldige jævler :)

Jeg er nok mest oppgitt over meg selv i denne saken. Jeg er som regel ganske trygg på meg selv og laid-back. Men hvorfor jeg stresser nå irriterer meg voldsomt. Det er jo bare dumt og energikrevende :P

Kanskje jeg får ta meg en joggetur siden jeg uansett ikke får sove :P

Anonymous poster hash: cc166...047

Haha, samme her. Virker som om guttene er heelt cool, og stresser ikke. Mens vi jenter… trenger kontinuerlig bekreftelse. Blir ofte slik i startfasen.

Kanskje gutter bare er slik? Vet i hvert fall at mange gutter ikke synes sms-chatting er noe særlig gøy, heller tvert i mot. De bruker det mere som et verktøy - men likevel, veldig frustrerende for oss.

Anonymous poster hash: c2318...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, samme her. Virker som om guttene er heelt cool, og stresser ikke. Mens vi jenter trenger kontinuerlig bekreftelse. Blir ofte slik i startfasen.

Kanskje gutter bare er slik? Vet i hvert fall at mange gutter ikke synes sms-chatting er noe særlig gøy, heller tvert i mot. De bruker det mere som et verktøy - men likevel, veldig frustrerende for oss.

Anonymous poster hash: c2318...5ad

Håper frustrasjonen roer seg for din del nå :) Jeg skal være frustrert litt til tenker jeg :P

Synes helt ærlig at menn må si hva det er de ønsker. Ikke bare gi f i å ta kontakt og håpe ting koker bort.

Anonymous poster hash: cc166...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fulgt noen regler. Jeg har gjort det jeg har følt er riktig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt er oppnådd og jeg er fortsatt innafor ;) Jeg har bare antagelig med en person som ikke er så veldig skravlete på meldinger (eller IRL - og det visste jeg jo). Så lenge man vet det, så er jo alt greit :)



Anonymous poster hash: cc166...047
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt er oppnådd og jeg er fortsatt innafor ;) Jeg har bare antagelig med en person som ikke er så veldig skravlete på meldinger (eller IRL - og det visste jeg jo). Så lenge man vet det, så er jo alt greit :)

Anonymous poster hash: cc166...047

Hva skrev han/dere? Jeg har enda ikke fått noe svar på meldingen som jeg svarte han på… :s

Anonymous poster hash: c2318...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk som er interessert svarer innen koet tid, så he is no that into you!

Anonymous poster hash: 2a4ea...3a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjelder den tredagersregelen ennå? Er så ute av denne flørteperioden så jeg litt frustrert fortiden :P

Møtte en fyr forrige helg og det var stormende jubel. Vi møttes på en ferietur og var langt unna hjemstedet begge to. Jeg reiste en vei og han en annen vei for å jobbe. Jeg sendte noen meldinger mandag og tirsdag og fikk fine meldinger tilbake. Men så har jeg ikke hørt mer - kjører han på med tredagersregelen tro? Han har sagt han gjerne vil komme på besøk til meg, men jeg vet han er langt unna på jobb fortiden. Så kanskje han avventer til han er på vei hjemover igjen (vi bor ikke langt i fra hverandre)? Han er en litt mer stille type.

Ikke vil jeg mase heller :P men jeg er jo veldig nysgjerrig på hva han vil. Kan noen gi meg en bøtte med tålmodighet til å vente? Jeg har trua på at han vil ta kontakt, men det er jo så pyton å vente.

Anonymous poster hash: cc166...047

Jeg mener at hvis man ikke svarer innen tre dager så er man ikke interessert nok. Men det er slik jeg har erfart og opplevd det selv. Hvis en mann er interessert i meg så svarer han raskt tilbake. Samme gjør jeg til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk som er interessert svarer innen koet tid, så he is no that into you!

Anonymous poster hash: 2a4ea...3a4

støtter den. Har opplevd dette selv, både med at han ikke svarte eller jeg ikke svarte. Og jeg vet godt hva det betyr å ikke svare innen tre dager: da er han ikke interessert nok i deg. Trist , men sant. Har hatt mine tårer for slike situasjoner selv. Vært helt frustrert noen ganger.... og dypt forelsket, og så svarer han ikke på flere dager, og da skjønner jeg det, men vil ikke tro det, også viser det seg at det er sant: at han ikke var interessert i meg.

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...