Gå til innhold

Er dette dyremishandling?


Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Har hørt at geitemelk er bra for kattunger. Litt usikker på valper osv egentlig.

Jeg har hørt rykter om ei på mitt hjemsted som smurte leverpostei på sitt underliv for også få hunden til å slikke det av. Aner ikke om det er sant da. DET er dyremishandling..

Hunder slikker jo HVERANDRE i baken... DET må jo også være dyremishandling da?

Anonymous poster hash: 1dbab...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre menneskemelk er skadelig, ser jeg ikke helt HVOR denne "dyremishandlingen" er. Valpen får mat. Jeg tror ikke den føler seg seksuelt misbrukt overhodet...



Anonymous poster hash: 1dbab...047
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Man er dyremishandler når man plager dyr (gjelder såklart ikke nødvendige ting dyret må gjennom, som div. stell/behandling av sykdom).

Valpen i denne filmen blir på ingen måte plaget, så det er såklart ikke dyremishandling. På noen måte, valpen koser seg jo.

At folk flest finner dette forstyrrende, meg inkludert, har ikke noe å si for dyr. De er bedre enn oss på den måten med at de ikke dømmer slik.

Endret av Pheel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann!

Nei, takke seg til.. Orker ikke ta hundre piller daglig fordi det er "feil" å drikke melk fra andre dyr :P

:P :p :P

Man må ikke ta en eneste pille. Selve aspektet med å drikke en annen rases melk bryr meg ikke, men de grusomme anstendighetene rundt dette.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...