Gå til innhold

Hvorfor jeg støtter Israel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det og støtte Israel er helt greit

Men og tro at de er helt uskyldige er naivt

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det og støtte Israel er helt greit

Men og tro at de er helt uskyldige er naivt

Og ditt poeng er? Selvsagt er ingen mennesker uskyldige, heller ikke nordmenn og Norge.

Anonymous poster hash: f5f5f...355

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor jeg ikke støtter Israel:

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter ingen. Men dere som støtter Israel stemmer dere FRP?

Anonymous poster hash: 4a001...92f
AnonymBruker
Skrevet

"Vibeke Løkkeberg har manipulert sekvenser i filmen “Gazas tårer”. Helt tilfeldig kom universitetslektor Hans Eirik Voktor til å oppdage at det som utgis for autentisk i filmen ikke er det, men er klippet inn i etterkant. Voktor kaller det et brudd på den uuttalte kontrakten mellom filmskaper og seer.

“Gazas tårer” er dokumentar, man tror det man ser er ekte. Men så er det ikke det likevel. Løkkeberg har klippet inn materiale hentet annet steds fra, for å øke intensiteten."

Med andre ord: this is propaganda!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Kan bare snakke for meg selv, men jeg stemmer ikke FrP. Hvis du gidder, kan du høre på hva han sier i videoen i sluttet. (Ang. Israel og politisk retning).

Skrevet

Helt enig! Denne filmen er noe av det sterkeste jeg har sett, helt grusomt å se lidelsene som blir påført uskyldige barn. Er det rart at disse menneskene er fulle av hat når man ser hva de har blitt utsatt for? Begge parter er skyldige i denne konflikten, men min sympati går til palestinerne som definitivt lider mest - da tenker jeg på barn og sivile. Alle bør se denne dokumentaren!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Denne filmen er noe av det sterkeste jeg har sett, helt grusomt å se lidelsene som blir påført uskyldige barn. Er det rart at disse menneskene er fulle av hat når man ser hva de har blitt utsatt for? Begge parter er skyldige i denne konflikten, men min sympati går til palestinerne som definitivt lider mest - da tenker jeg på barn og sivile. Alle bør se denne dokumentaren!

"Vibeke Løkkeberg har manipulert sekvenser i filmen “Gazas tårer”. Helt tilfeldig kom universitetslektor Hans Eirik Voktor til å oppdage at det som utgis for autentisk i filmen ikke er det, men er klippet inn i etterkant. Voktor kaller det et brudd på den uuttalte kontrakten mellom filmskaper og seer.

“Gazas tårer” er dokumentar, man tror det man ser er ekte. Men så er det ikke det likevel. Løkkeberg har klippet inn materiale hentet annet steds fra, for å øke intensiteten."

• Liker 5
Skrevet

Jeg har aldri stemt på FRP!

Skrevet

Hvor mange tråder skal man ha om Midtøsten-konflikten? Skal vi alle lage en tråd hver om hvem vi støtter, likegodt?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder skal man ha om Midtøsten-konflikten? Skal vi alle lage en tråd hver om hvem vi støtter, likegodt?

Du kan lage tråd om det du vil. (Innenfor visse rammer).Det er jo det dette forumet er til for.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri stemt på FRP!

Hvilket parti stemmer du ?

Anonymous poster hash: 3e7b6...dda

Skrevet

Enig med HI, han oppsummerer hele situasjonen på en meget bra måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er en terrorist. Alle terrorister støtter jøder, og Norge er et av de største terrorstatene.

Norge er en agressiv hund til USA og Isreal som spiller Natos underdog og tester sine missiler og jagerfly på uskyldige sivile mennesker i muslimske land. Hvem hadde gitt Norge rett til å gå inn i Libia og drepe Gaddafi, og hvem ønsket Norge velkommen til Afghanistan og drepe sivile der og ikke minst hvem i huleste ba Norge blande seg i Syria.

Anonymous poster hash: 94b83...952
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er en terrorist. Alle terrorister støtter jøder, og Norge er et av de største terrorstatene.

Norge er en agressiv hund til USA og Isreal som spiller Natos underdog og tester sine missiler og jagerfly på uskyldige sivile mennesker i muslimske land. Hvem hadde gitt Norge rett til å gå inn i Libia og drepe Gaddafi, og hvem ønsket Norge velkommen til Afghanistan og drepe sivile der og ikke minst hvem i huleste ba Norge blande seg i Syria.

Anonymous poster hash: 94b83...952

Og hvem faen har bedt deg bosette deg her?

Snylter!

Krig er dessverre et nødvendig onde for å holde befolkningstallet nede. Jeg håper på uavgjort i Gaza, at begge står igjen med 0 folk hver. Da blir det 1-0 til verden.

Anonymous poster hash: d9ad4...e00

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og hvem faen har bedt deg bosette deg her?

Snylter!

Krig er dessverre et nødvendig onde for å holde befolkningstallet nede. Jeg håper på uavgjort i Gaza, at begge står igjen med 0 folk hver. Da blir det 1-0 til verden.Anonymous poster hash: d9ad4...e00

Pass deg.

Anonymous poster hash: cd976...dfb

AnonymBruker
Skrevet

Pass deg.

For?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For?

Det finner du ut når du dør. Best å være snill og grei, ikke fordømmende og ikke gå rundt og håpe at folkeslag, land byer dør ut!

AnonymBruker
Skrevet

Det finner du ut når du dør. Best å være snill og grei, ikke fordømmende og ikke gå rundt og håpe at folkeslag, land byer dør ut!

Når jeg dør faktisk. Haha. Når man er død så er man død.

Du høres ut som du er en radikal muslim.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...