AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 jeg har siden mars ca hatt veldig uregelmessig mens etter at jeg prøvde p-sprøyte men det ikke var noe for meg. før det har jeg gått på p-piller (mercilon) og skulle da tatt ny sprøyte i mars, noe jeg ikke gjorde. det hender seg jeg har menskramper, men ikke så kraftig at det er plagsomt. blodet skifter fra mørkerødt nesten svart, til fint og lyst. det har også blitt kraftigere blødninger. fra å kunne bruke en blå ob gjennom en arbeidsdag må jeg nå skifte 3-4 ganger og det er plagsomt!! har blødninger i rundt 3-4 dager, rundt 2 ganger i mnd av med spotting innimellom. har ikke hatt sex mellom januar og juli, vi bruker kondom fordi jeg er usikker på om jeg bør starte opp på noe prevensjon igjen nå. jeg skal snakke med lege, men det må vente til starten av august når jeg får lønning. kan nevne at jeg ikke har noen sykdommer, er 23 år Anonymous poster hash: 8e4dc...dbb
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har også hatt forstyrrelser i menstrasjon slik som du etter jeg slutta med p-sprøyta. Jeg vurderer å ta kontakt med gynokolog, for jeg er bekymra. Anonymous poster hash: d941f...33f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 det har også blitt kraftigere blødninger. fra å kunne bruke en blå ob gjennom en arbeidsdag må jeg nå skifte 3-4 ganger og det er plagsomt!! Anonymous poster hash: 8e4dc...dbb Plagsomt? Syns det høres ganske normalt og greit ut. Noen må skifte den største ob`en hver halve time natt og dag, tre døgn av syv, ellers blir det full lekkasje. Det er slitsomt. Vær glad for at du ikke har det sånn. Anonymous poster hash: aaaa9...288
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Plagsomt? Syns det høres ganske normalt og greit ut. Noen må skifte den største ob`en hver halve time natt og dag, tre døgn av syv, ellers blir det full lekkasje. Det er slitsomt. Vær glad for at du ikke har det sånn. Anonymous poster hash: aaaa9...288 ja men for meg er ikke det vanlig. Anonymous poster hash: 8e4dc...dbb
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har også hatt forstyrrelser i menstrasjon slik som du etter jeg slutta med p-sprøyta. Jeg vurderer å ta kontakt med gynokolog, for jeg er bekymra. Anonymous poster hash: d941f...33f man blir jo litt tankefull å lurer på hva det kan være da... sikkert noe hormonelt :s ts Anonymous poster hash: 8e4dc...dbb
spinnwild Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Når man føkker med hormonene, så føkker hormonene tilbake. Ts har gått fra en type hormonell prevansjon til en annen hormonell prevansjon til ikke-hormonell prevansjon. Såklart blir det uro i syklusen. Men er du bekymret selv, så anbefaler jeg at du stikker innom legen ja. 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har hatt blødninger som du beskriver tidligere når jeg har surret med pillene mine. Dog utsetter jeg mensen hele tiden og når jeg endelig bestemmer meg for at "nå får naturen gå sin gang" blør jeg som en foss. (Ikke bokstavelig talt altså.) Til vanlig når jeg har mensen holder det med et tynt truse-innlegg for string fra libresse hver 5-6time ca, men når jeg blør så mye fyller jeg et "gammeldags" bind (Fra libresse, det med fire og en halv dråpe på, de kjempe tykke og ubehagelige) på under 4timer.. Blør ofte igjennom også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå