AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Jeg har holdt på med en i et par mnd. vi er vell som kjærester forsåvidt. Han vil ha analsex. Jeg sa ifra før vi begynte dette forholdet (da vi pratet om sex), at anal kommer jeg ikke til å gjøre. Nå har det seg slik at han stadig vekk maser på meg om dette. Han har ikke prøvd det. Her om kvelden diskuterte vi dette i over 2 timer. Han lover at jeg for bestemme tempo osv osv. Men jeg har sakt jeg ikke vil. Det er som om han ikke hører/respekterer det jeg sier. Det har vert såpass mye mas om dette at jeg bare vurderer å kutte han ut. Fornuften sier meg at det er det jeg bør gjøre. Men på en måte skjønner jeg jo at han ønsker å prøve. Er det jeg som er gammeldags, siden jeg ikke vil? Anonymous poster hash: 75f46...3c7
Gjest constance90 Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Vil du ikke så vil du ikke. Har ikke noe å si om det er "in", "kult" eller "normalt". Dump han om du vil, ikke la han tvinge deg til noe du ikke har lyst til. Det blir ingen behagelig opplevelse for deg. 13
Gjest Riskjeks Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Ikke la noen tvinge deg til noe du ikke har lyst til! En som maser høl i hue på deg om analsex, høres ikke ut som noen drømmetype akkurat. 8
Anglofil Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Du skal aldri noe du ikke føler deg komfortabel med, særlig når det gjelder sex. Hvis han ikke respekterer dine grenser er han ikke mye å samle på. Mvh Yvonne 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Vil du ikke, så vil du ikke. Ferdig med saken. Jeg ville gått med magefølelsen. Anonymous poster hash: 29ab6...053 4
ambolt Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Finnes det en måte du kan "møte ham på halvveien" på? F.eks. en finger i anus når du tilfredsstiller ham, rimming, eller noe annet som har med rumpehullet å gjøre? Eller har han totalt fiksert seg på "kuk i ræv", og ingenting annet? Det må da gå an å kommunisere med fyren, han har vel sosial intelligens?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #7 Skrevet 23. juli 2014 Finnes det en måte du kan "møte ham på halvveien" på? F.eks. en finger i anus når du tilfredsstiller ham, rimming, eller noe annet som har med rumpehullet å gjøre? Eller har han totalt fiksert seg på "kuk i ræv", og ingenting annet? Det må da gå an å kommunisere med fyren, han har vel sosial intelligens? Har sakt ja til finger i rumpa, og rimming. Han fasineres tydeligvis av rumpa. Jeg derimot synes det er turnoff. Skjønner jo at han lurer på hvordan det er. Men synes han burde respektere meg. vi får se hvordan det går. Neste gang det blir så mye mas, så kommer jeg til å dumpe han. Anonymous poster hash: 75f46...3c7
ambolt Skrevet 23. juli 2014 #8 Skrevet 23. juli 2014 Skjønner at han jo er frustrert over at du ikke har den samme fascinasjonen av nr. 2 som han har. Samtidig kan det ikke være noe særlig tilfredsstillende i lengden å gjøre ting med en jente som "går med på" noe, men åpenbart ikke nyter det. Tap-tap, med andre ord.. ;-( Var jeg han i den situasjonen, og utforskertrangen var så sterk som det virker som den er, ville jeg koblet ut deg fra fantasiene mine. Jeg ville nok levd et slags "seksuelt dobbeltliv", med streit sex med deg uten de store forventningene til seksuelle krumspring, samtidig som jeg på en eller annen måte dyrket denne lidenskapen i skjul. For så å foreta kvartalsvise evalueringer av hvor lykkelig dette gjorde meg.. Alle mennesker er ulike og nyter forskjellige ting. Kanskje "LIVET" lærer ham en del ting etterhvert også. Og kanskje deg også Sånn generelt, mener jeg. Lykke til:) 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #9 Skrevet 23. juli 2014 Dump ham. Be ham finne seg en mann som liker analsex. Så kan de to knulle hverandre i ræva dagen lang.Anonymous poster hash: a968c...192 3
Nuttery Skrevet 23. juli 2014 #10 Skrevet 23. juli 2014 Prøv to ganger. Liker du det ikke liker du det ikke. 1
Anglofil Skrevet 23. juli 2014 #11 Skrevet 23. juli 2014 Prøv to ganger. Liker du det ikke liker du det ikke. Hvorfor skal man prøve i det hele tatt hvis man finner det totalt avtennende? Og hvorfor to? Er ikke én gang nok? Mvh Yvonne 5
Nuttery Skrevet 23. juli 2014 #12 Skrevet 23. juli 2014 Hvorfor skal man prøve i det hele tatt hvis man finner det totalt avtennende? Og hvorfor to? Er ikke én gang nok? Mvh Yvonne Nja, har en teori om det der. Første gangen blir det ofte litt klønete, ubehagelig osv fordi man er stressa. Viktig å ta det ekstremt sakte og rolig. Andre gangen er man ofte litt mer varm i gamet og klarer å se litt mer glede i det. Hvis man ikke gjør det da er det jo bare å droppe det. Syntes det er viktig å være åpen for å prøve nye ting, ikke bare bastant bestemme at "det er ikke noe for meg", særlig når partner har veldig lyst. Selv om jeg ikke liker å høre at partner maser masse om dette..... Det er ikke ok. Så prøv to ganger gjelder for det meste i livet mitt, og tror mange burde adoptere den modellen Mye som gikk litt halvveis første gangen som funker bedre andre gangen 3
Anglofil Skrevet 23. juli 2014 #13 Skrevet 23. juli 2014 Nja, har en teori om det der. Første gangen blir det ofte litt klønete, ubehagelig osv fordi man er stressa. Viktig å ta det ekstremt sakte og rolig. Andre gangen er man ofte litt mer varm i gamet og klarer å se litt mer glede i det. Hvis man ikke gjør det da er det jo bare å droppe det. Syntes det er viktig å være åpen for å prøve nye ting, ikke bare bastant bestemme at "det er ikke noe for meg", særlig når partner har veldig lyst. Selv om jeg ikke liker å høre at partner maser masse om dette..... Det er ikke ok. Så prøv to ganger gjelder for det meste i livet mitt, og tror mange burde adoptere den modellen Mye som gikk litt halvveis første gangen som funker bedre andre gangen Vel, jeg kan være enig i at man skal være åpne på generell basis, men enkelte ting er bare avtennende og sånn er det. Hadde blitt rimelig forbanna hvis min samboer hadde sagt "men bare prøv to ganger da" og mast seg til sex jeg ikke ønsket å ha. Jeg hadde faktisk følt det som et overgrep. Mvh Yvonne 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #14 Skrevet 23. juli 2014 Syns denne "du kan jo prøve det! Det kan jo hende du liker det"-greia blir litt teit. Når noe er turn-off, så er det turn-off. Som heterofil mann tror jeg det ville blitt veldig kleint om noen f.eks hadde brukt det argumentet ovenfor meg til å prøve å ha sex med en annen mann.Anonymous poster hash: a968c...192 1
Sapientia Skrevet 23. juli 2014 #15 Skrevet 23. juli 2014 Synes det er dårlig av daten/kjæresten din og ikke respekterer de grenser du har satt og sagt klart i fra om før dere i det hele tatt startet datingen. Hører han ikke på deg når du sier det er turn-off? For meg er det en viss forskjell på ting jeg ikke er så gira på og ting som er direkte turn-off. Analsex er turn-off for meg, har aldri prøvd vil etter all sannsynlighet aldri prøve. Ting jeg kanskje ikke er så gira på, kunne jeg sikkert prøvd en gang eller to eller ti litt avhengig av hvor lite gira jeg var og hva jeg synes når jeg først prøvde
Gjest Awzm me Skrevet 23. juli 2014 #16 Skrevet 23. juli 2014 Åh, hater gutter som er sånn. Har skjedd med to stk, at jeg har sagt jeg ikke vil ha analsex fra før vi ble sammen, og de er forståelige og sier de aldri vil spørre om noe slikt, så blir man glad i de, og da spør de, og begynner å mase. Null respekt eller forståelse. Er forøvrig ikke lenger "mot" analsex, men det var da jeg var yngre, og syntes analsex var vondt, likevel skal de mase.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #17 Skrevet 23. juli 2014 Ikke gjør det!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 5fbd1...330 1
Nuttery Skrevet 23. juli 2014 #18 Skrevet 23. juli 2014 Vel, jeg kan være enig i at man skal være åpne på generell basis, men enkelte ting er bare avtennende og sånn er det. Hadde blitt rimelig forbanna hvis min samboer hadde sagt "men bare prøv to ganger da" og mast seg til sex jeg ikke ønsket å ha. Jeg hadde faktisk følt det som et overgrep. Mvh Yvonne Jeg sier jo det er ikke greit at partner skal mase og tvinge henne til å prøve det to ganger, men at hun frivillig kanskje burde vurdere det Det er mye som man kan tro er ekstremt avtennende før man får opp øynene for det.
spinnwild Skrevet 24. juli 2014 #19 Skrevet 24. juli 2014 Er vi sikre på at han ikke får blandede signaler? "Her om kvelden diskuterte vi dette i over 2 timer. Han lover at jeg for bestemme tempo osv osv. Men jeg har sakt jeg ikke vil. Det er som om han ikke hører/respekterer det jeg sier" Hvordan kan dere ha diskutert analsex i 2 timer, hvis du har sagt klart i fra om at det aldri vil skje? Utover det - vil du ikke så vil du ikke. Det hjelper ikke å prøve heller da, for da knyter du deg bare. Prøv å likestille din følelse rundt analsex med noe han har lik avsky til. Kanskje han forstår hvor du kommer fra bedre da?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #20 Skrevet 24. juli 2014 Om dere likevel forsøker å prøve: Les dere nøye opp begge to på hvordan det bør gjennomføres... Jeg og typen skulle prøve, og det var vondt! Blødde i flere dager etterpå Men vi gjorde det feil da.. Han burde forresten ta nei for et nei. Jeg personlig har ingen tålmodighet med mas. Anonymous poster hash: 85563...faf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå