Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ikke å bruke BH fordi jeg synes de "speilene" eller hva det heter er så vonde. Er det meningen at BH skal være vondt? eller er de kanskje for små?

Anonymous poster hash: 6e7a8...c5a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå på en undertøyssalong og få hjelp med en god, passelig bh.

Det heter spiler.

Anonymous poster hash: 9e9a9...bdf

AnonymBruker
Skrevet

Da har du BH i feil størrelse.

Anonymous poster hash: e54d1...2f2
AnonymBruker
Skrevet

Da har du BH i feil størrelse.

Anonymous poster hash: e54d1...2f2

Så BH`er skal ikke være ubehagellige? har jeg for liten bh?

Skrevet

Så BH`er skal ikke være ubehagellige? har jeg for liten bh?

De skal ikke være ubehagelige, nei. Den er enten for liten, eller for stor. Det finner du kun ut ved å gå på en skikkelig undertøysforretning hvor de måler deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei det skal ikke være vondt, jeg kjenner ikke mine BH'er. Men når jeg var gravid så var BH'er vonde pga spiler og at de er så lite elastiske, så da brukte jeg soft-bher, de anbefaler jeg om du ikke finner en vanlig BH du liker.

Anonymous poster hash: 742e1...da4
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke være ubehagelig nei, da er det nok feil størrelse. Gå å bli målt på en undertøysbutikk, Triumph eller Change f.eks. Mange, mange, mange bruker feil BH størrelse, gjorde jeg også.

Anonymous poster hash: 04359...0e3
Skrevet

Ikke alle "trenger" spiler heller.

Jeg har stor størrelse og synes spiler hjelper med å holde opp "jentene"

Men har flere venninner som bruker b-c cup og mange sverger til de uten spiler i hverdagen.
en og annen bh med spiler til spesielle anledninger.

Kom deg til en butikk med ekspertise (change .lalina osv) der du blir målt og får prøve de forskjellige typene bh som finnes.Mange bruker feil type eller for små bh'er :)

Skrevet

Er utrolig mange som bruker feil BH størrelse. 50%? Hørte noe om det på radio. Gå og få profesjonell hjelp til å få en modell og størrelse du er fornøyd med.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Er utrolig mange som bruker feil BH størrelse. 50%? Hørte noe om det på radio. Gå og få profesjonell hjelp til å få en modell og størrelse du er fornøyd med.

7/10 bruker feil har jeg lest.

AnonymBruker
Skrevet

Latterlig at kvinner bruker BH (brystholder). Tenk om menn også skulle brukt BH? Men da balleholder (BH). Ville følt unaturlig og rimelig svett på balla da!

Anonymous poster hash: ca25b...135
Skrevet

Latterlig at kvinner bruker BH (brystholder). Tenk om menn også skulle brukt BH? Men da balleholder (BH). Ville følt unaturlig og rimelig svett på balla da! Anonymous poster hash: ca25b...135

hvis ballene din veide en eller to kilo stykket hadde du nok drømt om en balleholder du og.
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

8 av 10, pleier jeg å lese at de referer til.

Anonymous poster hash: 9e9a9...bdf

AnonymBruker
Skrevet

Signerer de andre som har svart deg, du skal ikke kjenne at du har på deg bh. Jeg tar av og til min av meg om kvelden og nå måtte jeg faktisk kjenne etter om den var av eller på. Har den fremdeles på meg, men kjenner den altså ikke.

Anonymous poster hash: 10436...dcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...