AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Jeg har fått infeksjon i et lite kutt på ankelen. Det gjør forferdelig vondt og hele ankelen har svulmet opp til dobbel størrelse slik at jeg nesten ikke kan gå. Jeg må på jobb i morgen, så hva kan jeg gjøre? Jeg tar beinet i grønnsåpevann 30 min to ganger daglig og smører med Bacimycin-salve tre ganger om dagen, pluss masse paracet mot smertene, men foreløpig har det ikke hjulpet noe. Er det noe mer jeg kan gjøre? Tips mottas med stor takk!! Anonymous poster hash: f4fd1...454
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Hvis det har blitt såpass til infeksjon at hele ankelen har svulmet opp, hadde det kanskje vært bedre med en antibiotikatablettkur. Ring legen din og få en resept på antibiotika. Anonymous poster hash: b6ed5...235
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Gå til legen asap. Du må ha antibiotika i pilleform og få hjelp før du får blodforgiftning. Rekker du ikke fastlegen din i dag, gå på Legevakta!Anonymous poster hash: 43b18...116
Hecubaa Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 (endret) Ja du kan reise på legevakten før du får blodforgiftning. Jeg hadde noe av det samme for et par år siden og endte opp med en kraftig antibiotikakur og nesten innleggelse på sykehus. Endret 23. juli 2014 av Hecubaa
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Gå til legen asap. Du må ha antibiotika i pilleform og få hjelp før du får blodforgiftning. Rekker du ikke fastlegen din i dag, gå på Legevakta!Anonymous poster hash: 43b18...116 Blodforgiftning??? :O :O Ringer med en gang! Anonymous poster hash: f4fd1...454
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Fikk time hos fastlegen i morgen, Æh, hva ville dere gjort? Får ikke folk infeksjoner i sår hele tiden? Anonymous poster hash: f4fd1...454
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå