Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men du skjønte ikke at det var et forsøk på å være morsom fra starten av, gjorde du? For selv med venner, når jeg prøver å være morsom, så får jeg nesten alltid et "hæ" tilbake. Og om jeg prøver å være morsom IRL, skjønner vennene mine ingen ting. De er vel ikke akkurat vandt med at jeg prøver å være morsom heller, så når jeg prøver å si noe sarkastisk tror de fortsatt at jeg er seriøs...

Ok, så...helst få spørsmål, ok. Jeg ble faktisk litt interessert i ho satanisten, for ho hadde iallefall lagt ut noe informasjon om personligheten hennes. De fleste skriver ingenting av verdi, noe som gjør det vanskelig å starte en samtale.

Og ikke tenk så mye på at du skal starte en samtale! Det du sliter med er jo å få kontakt!

Anonymous poster hash: 5bce2...0fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men humor skriftlig er generelt litt vanskeligere enn når man står og snakker med en annen. Spesielt når man ikke kjenner avsender.

Og det er jo langt i fra alle som syns jeg er morsom heller! :)

Men de som liker min humor får jeg jo veldig bra kontakt med.

Og det kan jo hende det fins ei jente der ute som har lik humor som deg;)

Og siden du ikke har hatt så mye suksess med sjekkinga hittil, så har du vel ingenting å tape på å prøve? ;)

Det er vel en del av problemet. Skriftlig humor skal være vanskeligere enn humor IRL, men IRL har jeg INGEN måte å få noen til å le. På samme måte som jeg aldri har hatt et behov for å ha venner eller mennesker rundt meg, har jeg heller ikke noe behov for humor. Jeg tenker ikke over det, går bare fra dag til dag og jobber med hva enn jeg jobber med. Ser innimellom på politisk humor, men er ikke mange som bryr seg om slikt.

Sikkert noen der ute som jeg kommer til å "klikke" med før eller siden, men tviler på at jeg kommer til å få meg ei jente før om mange år. Men får bare fortsette å prøve, hvis ikke skjer det aldri.

Og ikke tenk så mye på at du skal starte en samtale! Det du sliter med er jo å få kontakt!

Ja, det har du rett i. Det tenkte ikke jeg over.

Skrevet (endret)

Har ikke lest alt du skrev nå, men hvis du skulle finne på å skrive nedsettende ting om deg selv, er det skikkelig turnoff. Små ting som "er ikke den søteste, er jo kanskje ikke det beste jeg kan, har jo ikke så mange interesser, har ikke en veldig spennende jobb" osv. Fant en fyr på sukker som så og si bare skrev sånne ting. Hvordan skal man da se personen fra sin beste side? Hvorfor forventer noen gutter at jeg som jente tenker "oi HAN var ikke så søt sier han selv, ikke hadde en så mange spennende interesser heller, HOTHOTHOT!" ? Du trenger ikke å skrive om alle de superkule interessene dine og den jævelige spennende jobben din, om ikke du helt ærlig syntes det selv. Men ikke bedøm noe som helst om deg selv eller hva du gjør i profilteksten, bare vær ærlig. "Har en kul jobb, driver med hobbyer (selv om det kanskje bare er 2 men det trenger du ikke å skrive) og er en kjekk kar å være med som trives godt både i eget selskap med hobbyene mine, eller å finne på ting med ei søt jente. Kanskje blir det deg?" som et eksempel, men noen potensielle omformuleringer... :P

En annen sak er at det kanskje ikke er det smarteste å nevne at du syntes det er ukult å være på fester og i sosiale sammenhenger osv.... Mange som føler det på samme måten, men hvis det er det første du skriver til noen høres du bare ut som en j***** loner. Selv hadde jeg ikke hatt noe imot det, sålenge du ikke har et problem med at JEG liker det. Ville ikke tvunget kjæresten min med på sånne ting. Men det at du skriver at du ikke liker å være med folk høres heller ikke veldig fristende ut. Ingen som vil date en som har åpenlyst avsmak for menneskeheten og som tydeligvis har dette som høy prio (i og med at du nevner dette i profil osv) Selv om det kanskje er realiteten, og det du foretrekker, så er det ikke noe du trenger å presentere deg selv med.

Endret av Husplante
Skrevet

Har ikke lest alt du skrev nå, men hvis du skulle finne på å skrive nedsettende ting om deg selv, er det skikkelig turnoff. Små ting som "er ikke den søteste, er jo kanskje ikke det beste jeg kan, har jo ikke så mange interesser, har ikke en veldig spennende jobb" osv. Fant en fyr på sukker som så og si bare skrev sånne ting. Hvordan skal man da se personen fra sin beste side? Hvorfor forventer noen gutter at jeg som jente tenker "oi HAN var ikke så søt sier han selv, ikke hadde en så mange spennende interesser heller, HOTHOTHOT!" ? Du trenger ikke å skrive om alle de superkule interessene dine og den jævelige spennende jobben din, om ikke du helt ærlig syntes det selv. Men ikke bedøm noe som helst om deg selv eller hva du gjør i profilteksten, bare vær ærlig. "Har en kul jobb, driver med hobbyer (selv om det kanskje bare er 2 men det trenger du ikke å skrive) og er en kjekk kar å være med som trives godt både i eget selskap med hobbyene mine, eller å finne på ting med ei søt jente. Kanskje blir det deg?" som et eksempel, men noen potensielle omformuleringer... :P

En annen sak er at det kanskje ikke er det smarteste å nevne at du syntes det er ukult å være på fester og i sosiale sammenhenger osv.... Mange som føler det på samme måten, men hvis det er det første du skriver til noen høres du bare ut som en j***** loner. Selv hadde jeg ikke hatt noe imot det, sålenge du ikke har et problem med at JEG liker det. Ville ikke tvunget kjæresten min med på sånne ting. Men det at du skriver at du ikke liker å være med folk høres heller ikke veldig fristende ut. Ingen som vil date en som har åpenlyst avsmak for menneskeheten og som tydeligvis har dette som høy prio (i og med at du nevner dette i profil osv) Selv om det kanskje er realiteten, og det du foretrekker, så er det ikke noe du trenger å presentere deg selv med.

Jeg legger straks ut enda en kommentar med profilteksten min.

- I profilen min er det ikke noe negativt, alt er nøytralt, syns nå jeg ihvertfall.

- Utseende mitt har vel alltid vært et litt sårt punkt. Skjønner at jeg ikke burde "rakke ned" på meg selv, men det var ikke det som var tanken heller akkurat. Er bare at når jenter skriver at de er ute etter noen som er "kjekke" i profilen sin, så går jeg vel litt tilbake til barndommen hvor jeg ofte ble kalt stygg og lignende ting. Men jeg tar poenget ditt, skal tenke på det i fremtiden.

- Jeg hadde ikke greid å date ei fest-jente. Jeg kunne skrevet hvorfor, men det blir bare unødvendig langt. Kan vel kort og godt si at jeg har litt tillitsproblemer.

- Jeg har mer "avsmak" for menneskeheten i teori enn jeg har i virkeligheten. Folk flest er egentlig ikke så ille som jeg vil ha dem til å være, men blir fortsatt helt tappet for energi av å være med mennesker. Litt slik at man synker sammen og ønsker å ... vel, du trenger ikke høre resten. Jeg blir gjerne med ut, så lenge jeg kan ta med meg laptopen. Er ikke alltid like pratsom, for, vel, jeg har ikke mye å snakke om. Vel, jeg har sikkert en del å snakke om, problemet er at det jeg har å snakke om, syns folk flest er kjedelig. Jeg vil heller tenke over ting, eller gjøre noe på laptopen. Selvsagt, har man en jente så sitter man ikke på laptopen når man skal ha kvalitetstid med henne! Men en av "hobbyene" mine vil kreve at jeg sjekker om noe nytt har skjedd fra tid til annen, om jeg har fått mail eller bestillinger o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...