AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Jeg har bare hatt en sexpartner (over flere år) og nå er det også begynt å bli ganske lenge siden sist med denne personen også. Kjenner jeg blir mer og mer nervøs for å skulle ha sex med noen igjen. Jeg er redd for at jeg ikke er god nok, at jeg rett og slett er dårlig i senga . Siden jeg bare har hatt sex med en vet jeg jo egentlig ikke helt hva som funker/ikke funker sånn litt mer generelt i senga... Jeg er godt over 20 og burde vel slikt sett ha mer "peiling". Redd for å skuffe og for å bli droppa pga dette! Bør jeg informere om min manglende erfaring når jeg skal ha sex med noen ny, eller bare late som ingenting? Anonymous poster hash: 67cea...9a3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 TS her, glemte: Også veldig nervøs for at noen skal få se meg naken, siden dette også bare er denne ene personen som har gjort før... Tenk om noen ser meg og går? Anonymous poster hash: 67cea...9a3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 TS her, glemte: Også veldig nervøs for at noen skal få se meg naken, siden dette også bare er denne ene personen som har gjort før... Tenk om noen ser meg og går? Anonymous poster hash: 67cea...9a3 Du virker som en grei kar, så er nok ikke noe å bekymre seg for Ville dog ikke snakket om mine manglende ferdigheter i senga. Anonymous poster hash: c814f...47a
Sapientia Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Høres ut som du er i samme situasjon som jeg var. For meg falt det seg naturlig og si noe om tidligere erfaringer, for andre vil det sikkert ikke gjøre det. Tror ikke det er noen fasitsvar her. Det er vel egentlig bare å kaste seg ut i det? Følte meg temmelig rusten i starten selv, men det går seg til etterhvert. Dessuten tror jeg nok man må finne ut av ting med hver nye partner uansett da ingen mennesker er like. Den eneste konstanten vil jo være degselv. Hva din partner gjør og liker vil mest sannsynlig ikke være det samme fra person til person. Jeg er nå oppe i det enorme antallet 2 sexpartnere, og der har jeg tenkt å forbli
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Jeg har bare hatt en sexpartner (over flere år) og nå er det også begynt å bli ganske lenge siden sist med denne personen også. Kjenner jeg blir mer og mer nervøs for å skulle ha sex med noen igjen. Jeg er redd for at jeg ikke er god nok, at jeg rett og slett er dårlig i senga . Siden jeg bare har hatt sex med en vet jeg jo egentlig ikke helt hva som funker/ikke funker sånn litt mer generelt i senga... Jeg er godt over 20 og burde vel slikt sett ha mer "peiling". Redd for å skuffe og for å bli droppa pga dette! Bør jeg informere om min manglende erfaring når jeg skal ha sex med noen ny, eller bare late som ingenting? Anonymous poster hash: 67cea...9a3 Hiv det ut i det. Lat som ingenting. Og ta deg gjerne ett par øl. Har du tatt noen øl, har du det å skylde på om noe skjærer seg. Opp gjennom historien er det nok flere menn som ikke har har hatt sex før bryllupsnatta, selv om de ikke har giftet seg før de var gått opp i åra. De har klart å formere seg de også.Anonymous poster hash: d7a2e...55a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Du virker som en grei kar, så er nok ikke noe å bekymre seg for Ville dog ikke snakket om mine manglende ferdigheter i senga. Anonymous poster hash: c814f...47a Jeg er jente, men takk for det Så bare late som om jeg tror "dette fikser jeg"? Høres ut som du er i samme situasjon som jeg var. For meg falt det seg naturlig og si noe om tidligere erfaringer, for andre vil det sikkert ikke gjøre det. Tror ikke det er noen fasitsvar her. Det er vel egentlig bare å kaste seg ut i det? Følte meg temmelig rusten i starten selv, men det går seg til etterhvert. Dessuten tror jeg nok man må finne ut av ting med hver nye partner uansett da ingen mennesker er like. Den eneste konstanten vil jo være degselv. Hva din partner gjør og liker vil mest sannsynlig ikke være det samme fra person til person. Jeg er nå oppe i det enorme antallet 2 sexpartnere, og der har jeg tenkt å forbli Jeg føler kanskje også at det er naturlig å gi et lite hint om at jeg ikke har gjort dette med så mange tidligere, men jeg vet ikke? Er kanskje ulikt hvordan menn reagerer på dette? Kaste seg ut i det ja. Grøss! Vil jo gjerne ha sex igjen, skulle bare ønske det ikke var så forbanna skummelt... Hadde vært supert om jeg kunne ha stoppet på 2 jeg også. Håper på å møte en det virkelig klaffer med.. Anonymous poster hash: 67cea...9a3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Hiv det ut i det. Lat som ingenting. Og ta deg gjerne ett par øl. Har du tatt noen øl, har du det å skylde på om noe skjærer seg. Opp gjennom historien er det nok flere menn som ikke har har hatt sex før bryllupsnatta, selv om de ikke har giftet seg før de var gått opp i åra. De har klart å formere seg de også.Anonymous poster hash: d7a2e...55a Ja, tror nok jeg trenger noen glass vin før jeg i det hele tatt tør å prøve meg på å kysse noen igjen. Har sikkert kysset flere timer tilsammen i mitt liv, men nå tenker jeg at jeg kan ha glemt hvordan hele greie fungerer. Jeg er forøvrig ikke bare interessert i å klare å formere meg, men også å ha god sex. Anonymous poster hash: 67cea...9a3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Jeg er jente, men takk for det Så bare late som om jeg tror "dette fikser jeg"? Jeg føler kanskje også at det er naturlig å gi et lite hint om at jeg ikke har gjort dette med så mange tidligere, men jeg vet ikke? Er kanskje ulikt hvordan menn reagerer på dette? Kaste seg ut i det ja. Grøss! Vil jo gjerne ha sex igjen, skulle bare ønske det ikke var så forbanna skummelt... Hadde vært supert om jeg kunne ha stoppet på 2 jeg også. Håper på å møte en det virkelig klaffer med.. Anonymous poster hash: 67cea...9a3 Selv har jeg kun hatt en sex partner. Noen av mine krav til partner er at hun ikke har "horet" rundt på byen før vi møttes. Så jeg ville tatt det veldig positivt om noen sa de kun har hatt en sex partner. Da vet jeg at denne personen er til å stole på i det lengre løp. Anonymous poster hash: c814f...47a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå