Gå til innhold

stukket av bie/veps, rart "utslett" (bilde)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Tidligere idag ble jeg stukket av en veps/bie på innsiden av kneet. Da jeg først ble stukket hovnet det opp på stikket og ble rødt/hvitt. nå er det 3,5 time siden jeg ble stukket og det har kommet en rød ring på ca 4,5-5 cm i diameter rundt stikket.Det stikker og får en sviende følelse rundt.

Noen som vet hva dette betyr? Har prøvd å søke på nettet men finner ikke noe.

post-37809-0-72069200-1406049867_thumb.j

Dårlig bilde, og har blitt litt klarere rød sirkel rundt siden det ble tatt, men håper på litt ideer til hva det kan være? :)

Anonymous poster hash: 1220d...489
Videoannonse
Annonse
Skrevet

oops, skulle ikke være anonym. Jeg er hvertfall TS:)

Skrevet

En mild allergisk reaksjon kanskje? Går nok over etterhvert. Jeg hovner veldig opp av vepsestikk og kan få utslett på hele kroppen. Spiser en Cetirizin ratiopharm (antihistaminer) etter stikk, det selger de reseptfritt på apoteket

Skrevet

En mild allergisk reaksjon kanskje? Går nok over etterhvert. Jeg hovner veldig opp av vepsestikk og kan få utslett på hele kroppen. Spiser en Cetirizin ratiopharm (antihistaminer) etter stikk, det selger de reseptfritt på apoteket

Takk for svar:) har tatt en cetirizin for noen timer siden og smørt på hydrokortison:) satser på at det bedrer seg snart da^^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

gjorde det vondt når du ble stukket? helt sikker på at det var veps/bie? :)

Anonymous poster hash: 0eea0...649
Skrevet

gjorde det vondt når du ble stukket? helt sikker på at det var veps/bie? :)

Anonymous poster hash: 0eea0...649

ja, jeg kjente et stikk.. er ikke helt sikker , men vil tro det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...