AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Hei! Det har seg sånn at jeg har et litt flaut problem, har mange kviser på rumpa og har hatt det siden jeg kom i puberteten omtrent ( Er 23 år nå). Får mest utbrudd rett før mensen, men virker som at jeg får mye kviser når jeg er varm og klam. Har prøvd å smøre på basiron, men ser ikke ut til at det fungerer. Er det noen som har tips til hva som kan fungere? Anonymous poster hash: 1d356...637
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Dette lurer jeg også på! Anonymous poster hash: b5bd5...284
Gjest Funky Punk Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Jeg sleit med masse kviser på rompa, innsiden av lårene, ryggen og ansiktet. I tillegg hadde jeg mange store betente svettekjertler på rompe, lår og i armhulene. Disse forsvant i løpet av 6 mnd etter at jeg endret kostholdet. Har en del arr, men det kommer iallefall ikke nye kviser. Jeg gikk over på lavkarbo, men vil tro det hjelper en hel del å bare kutte ut sukker og hvetemel
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Takk for svar ! Kan ikke si at jeg har så veldig bra kosthold, så tror jeg har en jobb å gjøre der! Ikke noe kjekt når å sove naken sammen med kjæresten med fullt av kviser...Så jeg får ta meg selv i nakken å skjerpe meg rett og slett! Anonymous poster hash: 1d356...637
Gjest Christina146 Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Jeg også får dette! Har imidlertid ingen råd.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Har hørt jenter som får mye kviser på rumpa får det fordi de masturberer mye. Anonymous poster hash: e5246...e82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå