Gå til innhold

Brudeslør på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips på gode sier på nett som selger brudeslør? Jeg vil ha mette-marit slør som er langt gjerne 3 meter eller mer. Men finner ikke noe særlig sånt på nett. Men det må vel finnes det også?

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo mange slør på ebay.com da, men akkurat mettemarit-slør tror jeg det blir vrient å søke på... :wink:

Mener jeg har sett mest tyll der... Også er det jo vanskelig å få sett dem ordentlig.

Skrevet

Har du prøvd www.lisenett.no og www.brudekjoleformidlingen.no?

Skrevet

Jeg har lyst på det 2 meter lange sløret her med smal offwhite kant til 970 kroner. Er det noen som vet hvor mye man betaler i porto på dette? Uansett skal jeg først se etter et slikt slør i Sverige når jeg drar dit på ferie snart, for der tror jeg det er enda billigere... :wink:

Skrevet

Takk for hjelpen. Det var kun bryllupsweb som hadde slikt et som jeg ønsker meg. Også var det 200 kr billigere der enn i butikken her. Prise rjeg har funnet på nett er også ganske ille, så det er kanskje ikke så smart å kjøpe på nett heller... Syntes det var rart at brydekjoleformidlingen ikke hadde noen slør. Kanskje jeg som ikke fant de??

Men jeg får fortsette å kikke og om noen kommer på noe mer så gi veldig gjerne beskjed!! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...