AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Jeg tenkte å begynne på prevensjon etter fødsel, men legen min er på ferie. Kan jeg få det av en ana lege? Siden jeg har gått på p-piller før, kan jeg få resept på minipiller over tlf?Anonymous poster hash: 56bfa...092
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Det vurderes ulikt fra lege til lege, så her må du ringe legekontoret du bruker. En lege som ikke har tilgang til din journal vil neppe skrive resept uten å snakke med deg først.Anonymous poster hash: 3c646...85a
Minya Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Du kan få resept på p-piller av legen du får under fødselen, med mindre du allerede har født. Tror ikke det er helt heldig å begynne på p-piller under ammeperioden, men det kan hende det er annerledes om du ikke ammer.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Du kan få resept på p-piller av legen du får under fødselen, med mindre du allerede har født. Tror ikke det er helt heldig å begynne på p-piller under ammeperioden, men det kan hende det er annerledes om du ikke ammer. Derfor jeg lurer på om jeg kan få resept på minipille siden jeg gikk på p-piller før. Eller så regner jeg med jeg bare kunne fornyet resepten... har født så må få det av en ana lege...Anonymous poster hash: 56bfa...092
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå