Gjest Virvar Skrevet 30. juni 2004 #21 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er veldig gøy å klippe og lime slik :-) . Håper bare limen holder. Hva slags limstift bruker dere? Min er fra Europris, og jeg er vel egentlig usikker på den. Må bruke veldig masse for at det skal henge nemlig. Skriver dere ut på fotopapir eller vanlig papir? Penest på fotopapir, men det koster jo en del desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 30. juni 2004 #22 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg frekmaller bildene på fotobutikk, koster ikke allverden, og blir bra kvalitet, og det HOLDER. Å skrive ut på vanlig papir hadde jeg aldri engang vurdert, og åp fotopapir... bare dersom jeg hadde en veldig god skriver og ja, kvalitetspapir. Det koster. Jeg bruker ikke limstift, jeg bruker sånne "limfirkanter"/limputer som jeg kjøper på fotobutikken. Ja, eller nettbutikker da. For nå har jeg så smått begynt å leke med litt scrapbooking, så det blir mye spennende albummakeri fremover. Og nettbutikker er et must, det finnes ingen scrappebutikker i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 30. juni 2004 #23 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg klipper til alle bildene med sånne pyntesakser jeg så da kan jeg ikke bruke de hjørnene tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 30. juni 2004 #24 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg bruker ikke fotohjørner, men små firkanter med "dobbeltsidig tape" som alle kan bruke, du limer dem på baksiden av bildet, tar av beskyttelsestapen, og limer fast i underlaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 30. juni 2004 #25 Del Skrevet 30. juni 2004 Henger de bra de firkantene? Blir det tykkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 30. juni 2004 #26 Del Skrevet 30. juni 2004 De er helt tynne som papir, det blir ikke tykt, og ja, de henger godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 30. juni 2004 #27 Del Skrevet 30. juni 2004 Selges på bokhandel? dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 30. juni 2004 #28 Del Skrevet 30. juni 2004 Selges på fotobutikker. Koster vel ca 80 kroner for 4 pakker med 250 i hver eller noe slikt. Selges også på scrapbooking nettbutikker ulike typer limeprodukter, men disse i butikkene er greie og enkle til om du bare limer bilder i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå