Gå til innhold

Limer du inn i fotoalbum?


Gjest Virvar

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar

Er du flink å lime bilder inn i album, eller blir de bare ligende i fremkallingskonvolutten eller på cd?

Albumer er iallefall koselige å ha og kikke tilbake i synes jeg. Og det er fint om det står litt om hva bildene er, for etter noen år er det fort å glemme, iallafall for ungene som en gang kommer til å stå alene uten noen til å forklare og fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja - jeg er kjempeflink :trøste:

Men det er bare fordi jeg har permisjon og går hjemme hele dagen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle bilder jeg vil ha i fotoalbum, de fleste bildene lar jeg bare ligge i konvolutten, synes det er mest praktisk. Men bilder fra spesielle hendelser som ferier o.l. limer jeg inn i album hvor jeg kan skrive kommentarer rundt, tegne, feste klistremerker, billetter og andre minner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg limer alle inn i album. Bruker album hvor man har sort papp inni, og der limer jeg inn bilder og andre ting, og skriver med sølv eller gullpenn. Artig å kikke i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg faktisk veldig flink til! Liker å putle med ferieminner og bilder fra spesielle hendelser. Sparer alltid på spesielle billetter, innbydelser og lignende som jeg også limer inn, og skriver kommentarer. Noen ganger limer jeg også inn kvitteringer/visittkort fra spesielle butikker eller restauranter jeg har besøkt i utlandet, kjekt å huske til en annen gang eller gi tips til folk som skal besøke samme sted senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tusjen

Jeg er ikke flink :( dessverre... Har en stor eske full av bilder.. Skal jammen kjøpe meg noen album og prøve å få en slags orden på det... Takk for påminnelsen.. :wink:

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limer inn alle bilder.

Synes det er både koselig og morro og klippe, lime og skrive små kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg er alt for dårlig. Har en reisedagbok her, hvor jeg skriver litt innimellom og limer inn billetter/bilder/kvitteringer etc. Men nå er det over en måned siden jeg har åpnet den. Heldigvis har jeg dagbok både her og på dataen, så jeg får klippe og lime litt så jeg får inn noe av det jeg har drevet med den siste måneden. Har tatt masse bilder også, men de ligger fortsatt bare på dataen. Blir aldri til at jeg gjør noe med de desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig flink til det der med album. Minner meg forresten på at det er 600 bilder på PC'en jeg burde overføre til fremkalling..... :oops:

I tillegg ligger det sikkert 1000 bilder og flyter i en eske i kjelleren. Tror jammen meg jeg skal kjøpe meg noen album og begynne å organisere litt. Skulle ha tid til det nå, siden jeg er sykmeldt fram til svangerskapspermisjonen starter 7. september :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var flink. Nå tar vi såpass mye bilder at det tar tid.

Blir liggende 2-3 mnd før de kommer inn. Har vel en 3000 bilder. Ser at de siste 3 album er det ikke skrevet i. Har slike album hvor det er plass til 200 bilder og det følger med slike striper en kan skrive på.

Blir jo fint om mange år og bla tlbake til. Der har jeg sted/dato(på de fleste album da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otilie
Limer inn alle bilder.

Synes det er både koselig og morro og klippe, lime og skrive små kommentarer.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Svaret er JA, jeg limer inn alle bildene.

Men også: JA, det ligger masse bilder og flyter...

De flyter på spisebordet, og er alle bildene vi har femkalt de siste tre årene. Det er en del. Vi har digitalkamera, heldigvis, for min samboer er fotogal.

Men, jeg påstår altså likevel at jeg limer inn alt. For jeg GJØR det. Jeg bare ligger 3 år på etterskudd... Bildene flyter på spisebordet sammen med album, papir, saks og penner og diverse annet utstyr til å pynte opp i albumet.

Målet er å ettehvert bli ajour...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg limer inn bilder. Det er kjempe koselig å klippe, lime, klistre og skrive :D Holder på med flere album i slengen.. Et til hunden, et til naturbilder, et til fest og andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle bilder jeg vil ha i fotoalbum' date= de fleste bildene lar jeg bare ligge i konvolutten, synes det er mest praktisk. Men bilder fra spesielle hendelser som ferier o.l. limer jeg inn i album hvor jeg kan skrive kommentarer rundt, tegne, feste klistremerker, billetter og andre minner også.

Sånn er det her og.Men har ikke vært så fryktelig flink i det siste til å sette bilder i album.Må vel ta ett skippertak snart

Koldbruna :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke flink, men jeg skal bli det nå når babyen kommer. Den må jo få et pent album!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste bildene settes inn i album, men som oftest tar det litt tid før de havner der. er ikke alltid jeg har tid/ork til å sette de inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipper, limer og skriver små kommentarer. Fine billetter og sånt fra ferier får også plass. Tar et raid sånn innimellom.. Akkurat nå venter jeg på bilder fra jul og til nå (til fremkalling fra digitalt format).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dodgy Lady

Er desverre veldig dårlig med dette... Synes det er kjempekos med album, så jeg skal absolutt skjerpe meg. Har mange 1000 bilder på dataen jeg skal se gjennom og framkalle fra. *uff* Kommer til å ta evigheter!! Men dette skal bli hobbyen min når høsten og kulda kommer. Jada, det sa jeg ifjor også...

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Limer inn alle bilder.

Synes det er både koselig og morro og klippe, lime og skrive små kommentarer.

:Nikke:

Kan sitte i mange timer sammenhengende og kose meg med dette.

Ååå som jeg gleder meg til å dra på ferie, og ta masse bilder, for så å sitte i timesvis og ordne med bildene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...