Gå til innhold

Dere som sliter med vond nakke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neida. Jeg kom kjørende og var ikke innblandet i ulykken. Har vært hos lege, tatt MR og er under behandling hos fysioterapeut.! :)

Anonymous poster hash: f903c...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tempurpute. Bare én natt uten gir smerter i dager eller uker. Og kiropraktor fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempurpute. Bare én natt uten gir smerter i dager eller uker. Og kiropraktor fra tid til annen.

Er det bare jeg som sliter med at tempurputa mi blir altfor myk i den varmen vi har nå?

Ellers er tempurpute, begrenset tid foran data, trying og trening det viktigste for min del. Behandling bare i perioder der jeg ikke klarer å vedlikeholde det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempurputw, dette får jeg kjøpe å prøve. Selges det overalt?

Er det flere som sliter med bilkjøring? Prøver en gang til siden det havnet på forrige side :)

Anonymous poster hash: f903c...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som sliter med at tempurputa mi blir altfor myk i den varmen vi har nå?

Ellers er tempurpute, begrenset tid foran data, trying og trening det viktigste for min del. Behandling bare i perioder der jeg ikke klarer å vedlikeholde det selv.

sliter ikke så mye med tempurputa jeg har nå, en slik som ser ut som nesten en stjerne. Den er så tykk at den er ok. Men de tempurene med nakkeoppbygging og der hodet ligger i en "dal" mellom "to fjelltopper", de har jeg slitt mye med i varmen, tidligere.

Tempurmadrassen blir og altfor myke i varmen.

Anonymous poster hash: 8602f...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til en manuellterapeut når det er ille, ellers gjør jeg øvelser som jeg har fått av han. Både jeg, faren min og søstra mi har stressnakke, så er nok arvelig.

Anonymous poster hash: aa13e...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trappetroll

Svømming.

Har prøvd fysioterapi, kiropraktor, naprapat, osteopat.

Ingenting virket. Så begynte jeg hos en muskelterapeut, og han flyttet atlas i nakken min. Etter det har jeg blitt mye bedre!! Men er såklart småting i blant, men ikke fullt så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening! All bevegelse som løser opp musklene litt er super bra! Så når jeg sitter på jobb tar jeg meg 5 minutter 2-3 ganger for dagen der jeg tar en liten pause og ruller skuldre og beveger på hodet for å varme opp og myke opp musklene litt. Om jeg slacker litt å lar være å trene minst en gang i uka er smertene tilbake kjapt, så viktig å holde seg i bevegelse, uten å spenne seg i nakkemusklene. Det er det jeg har fått beskjed om fra leger osv ang stressrelaterte smerter :)



Anonymous poster hash: 53a03...3ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...