Gå til innhold

Lånekassen behandlingstid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel helt urealistisk å ringe skolen og be om lengre frist på betalingen regner jeg med? Siden det ser ut som jeg må belage meg på å vente til langt ut i september for å få utbetalt lånet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Var det ikke i år Lånekassa ba folk om å søke stipend og lån tidligere enn ellers, fordi de skulle skifte ut eller vedlikeholde systemene som gjorde at behandlingstiden var forlenget?

Stemmer, de ville du skulle søke før 6 juli da de ville sette i gang vedlikeholdingen.

Det er jo bare å søke selv om du ikke vet hvor du skal eller om du kommer inn. Det er bare å endre opplysninger eventuelt å trekke søknaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, de ville du skulle søke før 6 juli da de ville sette i gang vedlikeholdingen.

Det er jo bare å søke selv om du ikke vet hvor du skal eller om du kommer inn. Det er bare å endre opplysninger eventuelt å trekke søknaden.

Var det jeg gjorde når jeg søkte meg inn første gangen, søkte etter stipend før jeg fant ut om jeg kom inn noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Snart oktober og de har ikke begynt på søknaden min engang. Latterlig lenge å vente i mer enn 3 måneder. Noen som studerer i utlandet som har fått stipend..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...