Gå til innhold

Ned 10 kg - noen som blir med?


Siljemo

Anbefalte innlegg

Jeg er med :) er 179 cm og veier 86 kg. Kommer til å gå på 5:2 dietten og har som mål å jogge 3 ganger i uken.

-A-

Anonymous poster hash: 6890b...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med! 174 høy og 73 kg var utgangspunktet. Går på 5:2-dietten (ikke bare for slanking, ønsker å fortsette livsvarig) og skal trene litt mer strukturert enn den sporadiske og litt sjeldne treningen som skjer nå. Har gått ned 2 kg på dietten på 4 uker alt :-). Men nå starter ferien... Skal gjøre mitt beste! Har satt frist for meg selv å nå målet frem til jul.

Endret av Mamalama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! 174 høy og 73 kg var utgangspunktet. Går på 5:2-dietten (ikke bare for slanking, ønsker å fortsette livsvarig) og skal trene litt mer strukturert enn den sporadiske og litt sjeldne treningen som skjer nå. Har gått ned 2 kg på dietten på 4 uker alt :-). Men nå starter ferien... Skal gjøre mitt beste! Har satt frist for meg selv å nå målet frem til jul.

Jeg skal begynne på 5:2 i dag! Men er litt usikker på hvordan jeg skal spise utenom fastedagene? Hvordan har du gjprt det? Unner du deg snop en dag i uken? og spiser du litt underskudd de andre dagene og? :)

Anonymous poster hash: 9289d...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne på 5:2 i dag! Men er litt usikker på hvordan jeg skal spise utenom fastedagene? Hvordan har du gjprt det? Unner du deg snop en dag i uken? og spiser du litt underskudd de andre dagene og? :)Anonymous poster hash: 9289d...fe6

Jeg spiser normalt de andre dagene. Dvs, jeg har et sunt kosthold og prøver å unngå usunne ting, ikke overspise osv, men jeg følger ingen diett de dagene. Godis kun på lørdag! ;-) men da tillater jeg meg også å spise det med god samvittighet. Hadde sikkert gått ned i vekt raskere om jeg hadde gått på underskudd også de dagene, men jeg må gjøre det sånn for å kunne holde på med dette i langtidsperspektiv. Og det funker tydeligvis, jeg har jo gått ned 2 kg allerede!

Kjøpte meg 3 bøker om dietten da jeg startet, og lager variert og god mat fra bøkene på fastedagene. Det har gått mye bedre enn jeg forventet, og jeg ser faktisk frem til fastedagene nå - det føles reisende og deilig og jeg har mye bedre samvittighet uka gjennom uansett hva som skjer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 4 kg hittil i sommer og vil gjerne ha de bort igjen :fnise: men 10 kg blir i meste laget, er 161 cm og veier 54 kg. Vil ikke under 50 kg, da begynner alltid diverse bein å stikke ut. Men jeg hiver meg på til slutten av sommeren. I mellomtiden skal jeg baaaare kose meg og det burde dere og :)

Endret av Sunbeam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...