Gå til innhold

Positive opplevelser med helsevesenet

Fremhevede innlegg

Gjest Tekola
Skrevet

Keg har vært superheldig med både fastlegen min og vikaren hennes i Trondheim. Tatt på alvor hver gang, og de jobbet hardt begge to for å finne riktig spesialist for å utrede svimmelheten min. Og da jeg ba om henvisning til DPS for fødselsdepresjonen min så gikk det kjapt. Var der kjempeheldig med psykologen og fikk full klaff med kjemi og behandlingsmetode.

Helsesøsteren som vi har gått til med Vesla var også en flott dame som satte opp ekstra timer for at jeg skulle få pratet litt imens jeg ventet på behandlingstilbud fra DPS.

Og alt av personell jeg har vært borti på St. Olavs i forbindelse med fødsel og siden blindtarmsoperasjon har virkelig vært hyggelige, omtenksomme, tålmodige og dyktige!

Etter flytting var jeg spent på ny fastlege, men også han har vist seg å være svært dyktig og lydhør.

Og til sist den fantastiske fysioterapeuten som fant ut av alle plagene jeg har slitt med de siste ti årene og som har gjort graviditeten min så mye bedre enn fryktet.

Det er mange fantastiske mennesker i helsevesenet. :smilyblomst:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk fortsette å gå til psykolog på DPS selv etter at behovet for psykiatrisk behandling opphørte. Hun forsto at jeg trengte hjelp med Nav, og brukte mye av tiden sin på å hjelpe pasienter med Nav. Hun var blant annet med på alle møter med Nav, og hjalp til med kontakt og dokumentasjon til Nav. Hun lovte at jeg skulle få fortsette hos henne helt til jeg hadde fått uføretrygd, og det løftet holdt hun.

Anonymous poster hash: 70349...f32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...