Gå til innhold

Livingdoll

Neva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun vet nok at hun ser overdrevent kunstig ut, slik at det gir oppmerksomhet og undring slik du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke bare postet innlegget ditt der da...?

Anonymous poster hash: 7fc09...c6d

Den begynte å handle om helt andre ting, og er gammel. Var det veldig plagsomt for deg at jeg lagde en ny tråd?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet nok at hun ser overdrevent kunstig ut, slik at det gir oppmerksomhet og undring slik du gjør.

Tja, er det jeg er litt usikker på. Hun har jo alltid hatt lesere uansett, og som sagt, hun er en veldig vakker jente, som tar nydelige bilder. Jeg unngår bloggen hennes nettopp fordi jeg ikke orker å se de bildene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er det jeg er litt usikker på. Hun har jo alltid hatt lesere uansett, og som sagt, hun er en veldig vakker jente, som tar nydelige bilder. Jeg unngår bloggen hennes nettopp fordi jeg ikke orker å se de bildene.

Nei, jeg vet ikke jeg heller. Men at bildene er så kunstige kommer jo helt klart frem i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du unngår bloggen hennes? Hvordan har du da sett at redigeringen har blitt "verre" og er så opphengt i det?

Anonymous poster hash: 6597a...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du unngår bloggen hennes? Hvordan har du da sett at redigeringen har blitt "verre" og er så opphengt i det?

Anonymous poster hash: 6597a...c64

Jeg leste den jevnlig til hun begynte med den fæle redigeringen, men gikk inn idag for å se hvor hun er nå. Er reiseglad selv, og hun tar som sagt nydelige bilder. Er vel et halv år siden jeg var inne der sist :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bloggen til livingdoll veldig godt! Hun er veldig flink til å skrive fangene tekster og bildene er gode. Jeg vil også reise og oppleve verden! Innrømmer at jeg må le litt av photoshopingen av seg selv av og til, men resten av bloggen er utrolig bra :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er blitt mye bedre på å skrive i tillegg til bildene. Før var det bare lassevis med bilder. Det ble ikke rare reiseskildringen det akkurat. Men, teksten er litt krampaktig syns jeg. Som om hun prøver å være ekstra kul. Redigeringen av seg selv gidder jeg ikke å kommentere lengre. Botox og photoshop. Blitt veldig lei av det hele.

Er det forresten noen tråd om Ulrikke Lund her? Litt synd hun sluttet å blogge, men har merket bloggkvaliteten hadde sunket mye.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ber hun tilfeldige forbipasserende personer ta bilder av henne? Hvis hun reiser alene mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit. Hun er jo egentlig skikkelig pen, men jeg må jo bare le av den ekstreme redigeringa på enkelte av bildene.. Er det som et slags ironisk stikk til resten av blogger-verden? Men da tror jeg ikke at hun hadde slettet/blokket folk på instagram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg også stusset på, for hun er jo egentlig nydelig. Kan det være at hun er usikker på seg selv og vil unngå sårende kommentarer om utseende sitt som bloggere ofte får? Kanskje det føles bedre å få kritikk om redigering enn hvordan hun egentlig ser ut? Nå får hun tross alt mest kommentarer om hvor pen hun er uten redigering og hvor uforståelig det er at hun vil endre utseende sitt til noe mindre vakkert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er blitt mye bedre på å skrive i tillegg til bildene. Før var det bare lassevis med bilder. Det ble ikke rare reiseskildringen det akkurat. Men, teksten er litt krampaktig syns jeg. Som om hun prøver å være ekstra kul. Redigeringen av seg selv gidder jeg ikke å kommentere lengre. Botox og photoshop. Blitt veldig lei av det hele.

Er det forresten noen tråd om Ulrikke Lund her? Litt synd hun sluttet å blogge, men har merket bloggkvaliteten hadde sunket mye.

Hvorfor har hun sluttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun sluttet?

Hun skrev hun skulle bruke dette året på å finne ut hva hun egentlig ville bruke livet sitt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg nekter å tro at hun prøver å innbille oss at bildene ikke er redigert. Det kan vel enhver amatør se. Dette er jo langt mer enn farge og lys. Jeg HÅPER ivertfall det for hennes del, hvis ikke er hun jo alvorlig syk. Men uansett spesielt å gjøre synes jeg da...filk kommenterer jo "så pen du er", og det er jo ikke "henne" dwt er bilde av. Kunne likegodt vært en tegneseriefigur, så overredigert er bildene. Det er jo ikke noe igjen av henne lenger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...