Gå til innhold

Vondt i livmoren?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere her som har hatt de samme smertene?

Jeg pleier å få mensen mellom den 20-25 hver mnd. Men jeg føler den er på vei, hadde en liten dråpe med blod på papiret i går kveld. Så jeg trodde jeg fikk mensen. men den har fortsatt ikke kommet. Før mensen pleier jeg å føle meg våt i underlivet noen timer før mensen kommer.

Men jeg har vondt helt nederst i magen og smerter litt lengre ned på begge sider av livmoren, er det eggstokkene? Har smålig med mensensmerter.

Er det noen som vet hva det kan være? Har vært prøver, men vi har ikke hatt sex mer enn en eller to ganger denne mnd, fordi vi har vært fra hverandre en stund pga mye å gjøre. Passing av hunder hver for oss, jobb osv... Så tror ikke det er graviditet.

Anonymous poster hash: f6184...798
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stadig vekk vondt der nede (har ikke mensen heller), men har ikke tenkt at det er noe unormalt. Man skal vel kjenne at man lever..

Anonymous poster hash: 887ae...ac9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stadig vekk vondt der nede (har ikke mensen heller), men har ikke tenkt at det er noe unormalt. Man skal vel kjenne at man lever..

Anonymous poster hash: 887ae...ac9

skjønner det. Men jeg har aldri opplevd det før, akkurat som det strekker. Så derfor jeg lurte. Har mye mensensmerter under mensen, at jeg ligger å vrir meg. Så kan bare være det.

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket deg for graviditet?

Jeg kjente strekking da jeg var gravid, tenkte hele tiden "NÅ er det mensen!"

Anonymous poster hash: 7f603...c45
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket deg for graviditet?

Jeg kjente strekking da jeg var gravid, tenkte hele tiden "NÅ er det mensen!"

Anonymous poster hash: 7f603...c45

Jeg har ikke det nei. Fordi jeg har fortsatt ikke fått det. Og vi hadde samleie de 2 siste dagene nå. Det pleier som regel å hjelpe hvis jeg vil at mensen skal starte litt tidligere. Sist jeg hadde mensen fikk jeg den 20, da skal jeg egentlig ha den 20, eller 19. men jeg blødde bare litt, også stoppet det opp og ikke blødd siden..

Skal ta meg en test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...