Gå til innhold

Han avlyste pga sykdom

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det frister veldig å skrive "Siste sjangse ;)" som svar til han, men samtidig føler jeg det blir for dumt DERSOM det faktisk viser seg at han er syk, kan jo ikke klandre han for det.. men fortsatt. jææævlig irriterende.

Anonymous poster hash: ce387...8a7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det frister veldig å skrive "Siste sjangse ;)" som svar til han, men samtidig føler jeg det blir for dumt DERSOM det faktisk viser seg at han er syk, kan jo ikke klandre han for det.. men fortsatt. jææævlig irriterende.

Har han avlyst mange ganger før? Da bør det absolutt være siste sjanse nå ja.

Å spille ut sykdoms-kortet er jo en klassiker. Ingen kan kjefte og bli sur om en er syk.

Anonymous poster hash: bb68d...025

Skrevet

Jeg vet selv at jeg absolutt ikke har lyst å treffe noen jeg bare har datet noen få ganger dersom jeg er syk.

Have some faith people!! :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han "måtte" bli med på hytta? At foreldrene gjerne ville det eller at det er en familiesammenkomst av noe slag der, og han er for flau til å si det, så han bruker sykdommen som en unnskyldning? Eller kanskje han bare synes det er ålreit å være med familien når han er syk? Kanskje moren liker å dulle med ham? Ville ikke tatt det så tungt altså.. Når man fortsatt er i datefasen er det ikke sagt at han burde prioritere deg selv om han er syk. Kanskje han føler at han ikke ser så bra ut og vil vente til han føler seg helt fin igjen? ;) ikke sikkert det bare er vi damer som tenker sånn.

Anonymous poster hash: 779dc...2d6
AnonymBruker
Skrevet

Har han avlyst mange ganger før? Da bør det absolutt være siste sjanse nå ja.

Å spille ut sykdoms-kortet er jo en klassiker. Ingen kan kjefte og bli sur om en er syk.

Han har avlyst 2 ganger tidligere, og han merket jeg ble ganske irritert. Men første gang var grei grunn.

Den andre gangen, skulle han i bursdagsselskap, og jeg ble litt snurt for han på det. Gadd ikke svare han, så kom det inn et par meldinger på rad hvor han skrev han kunne utsette møtet, og se meg først. - så det kan jo tyde på at han vil se meg. Men SAMTIDIG, vet jeg han er en ganske travel gutt også… jaja, får bare håpe på at han kontakter meg innen neste helg.

AnonymBruker
Skrevet

Dump denne mannen. Han høres lite interessert ut som velger hyttetur foran deg.

En mann som er interessert trosser litt sykdom og møter til avtalt tid.

Når sykdommen er såpass overkommelig at hyttetur prioriteres foran date hadde jeg tatt

det som et rødt flagg og gått videre.

Så du hadde foretrukket å gått på date med en person som snufser, snørrer, hoster og nyser eksempel? Veldig trivelig å sitte på en restaurant da med en som kanskje er innsausa i forkjølelse og har feber. Hyttetur trenger ikke være mer enn å ligge på sofaen i et annen bygning...

Anonymous poster hash: efce7...904

AnonymBruker
Skrevet

HAHAHA, VI JENTER ALTSÅ. OVERANALYSERER ALT :P

AnonymBruker
Skrevet

Han har avlyst 2 ganger tidligere, og han merket jeg ble ganske irritert. Men første gang var grei grunn.

Den andre gangen, skulle han i bursdagsselskap, og jeg ble litt snurt for han på det. Gadd ikke svare han, så kom det inn et par meldinger på rad hvor han skrev han kunne utsette møtet, og se meg først. - så det kan jo tyde på at han vil se meg. Men SAMTIDIG, vet jeg han er en ganske travel gutt også… jaja, får bare håpe på at han kontakter meg innen neste helg.

Jeg dater en som avlyser hver gang. Det er helt sant. Hver eneste gang! Har ikke sett ham siden januar men han har selv tatt initiativ til mange møter etter det,og ingen har blitt noe av.Senest forrige uke. Han sliter psykisk med angst og depresjon,men likevel....

Kunne ønske jeg satt foten ned fra starten av. Nå er jeg forlengst blitt hekta,siden jeg er forelsket i dette mennesket og da er det utrolig vanskelig å kutte ham ut. Du har fortsatt den muligheten til å sette standard, så gjør det tydelig for ham at du ikke finner deg i avlysninger gang på gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en som avlyser hver gang. Det er helt sant. Hver eneste gang! Har ikke sett ham siden januar men han har selv tatt initiativ til mange møter etter det,og ingen har blitt noe av.Senest forrige uke. Han sliter psykisk med angst og depresjon,men likevel....

Kunne ønske jeg satt foten ned fra starten av. Nå er jeg forlengst blitt hekta,siden jeg er forelsket i dette mennesket og da er det utrolig vanskelig å kutte ham ut. Du har fortsatt den muligheten til å sette standard, så gjør det tydelig for ham at du ikke finner deg i avlysninger gang på gang.

Kjipt å høre om situasjonen din. :/

Ja, men hvordan skal jeg hinte/si til han at jeg ikke finner meg i dette? UTEN å virke dramatisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...