AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Hei.. det er en gutt jeg har møtt et par ganger tidligere. For noen dager kom han hjem fra ferie og jeg fikk en melding fra han om vi skulle finne på noe om noen dager, siden han var litt syk når han kom hjem. Så vi skulle egentlig møtes i dag, men hadde ikke avtalt noe fast tidspunkt ettersom vi måtte se an… så tikker det inn en melding fra han Han "Hei! Er fortsatt veldig syk og drar på hytta i dag for å bli frisk :/" jeg: Hmm, okei… god bedring :/ Han: Takk takk! Er tilbake på fredag Hvordan skal jeg tolke dette? Lyver han??! Er han ikke interessert mer? :/ Anonymous poster hash: ce387...8a7
Gjest iGirl Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Hvordan du skal tolke det ?! ...du skal tolke det som om at han er syk? 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Hvordan du skal tolke det ?! ...du skal tolke det som om at han er syk? Bare stusset veldig over at han måtte på hytta for å bli frisk… Anonymous poster hash: ce387...8a7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Han er syk og vil treffe deg på fredag. Anonymous poster hash: a14a3...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Jeg ville tro han fortsatt er syk, og at han like gjerne kunne dratt på hytta. Skal han på hytta med familie? Da er det nok bedre å være der, selvom han er syk med folk rundt seg, enn hjemme alene. Anonymous poster hash: 3abd7...0e1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Jeg ville tro han fortsatt er syk, og at han like gjerne kunne dratt på hytta. Skal han på hytta med familie? Da er det nok bedre å være der, selvom han er syk med folk rundt seg, enn hjemme alene. Anonymous poster hash: 3abd7...0e1 Med familie, ja. TS Anonymous poster hash: ce387...8a7
Gjest iGirl Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Bare stusset veldig over at han måtte på hytta for å bli frisk… Anonymous poster hash: ce387...8a7 Det er kanskje for å få slappet av ordentlig? Ikke tolk alt i verste mening. Jeg regner med du anser deg selv som en oppegående jente som har vett nok til ikke å falle for idioter som ikke har baller til å si sannheten? 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Jeg stusser - hvem drar på hytta om man er "veldig syk"? Minner nesten om viktoriatidens "kuropphold ved havet/fjellet". Anonymous poster hash: 12fce...d0e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 "Drar på hytta for å bli frisk", må være noe av det dummeste jeg har hørt Hadde han vært sjuk, hadde han vel blitt hjemme???? Anonymous poster hash: f99fe...9f6
Gjest Snuppi Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Du får tolke det på følgende måte; Mannen er syk og har dratt inn på hytta med familien sin. Han vil møte deg på fredag. Du får vente til freddan!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 Jeg stusser - hvem drar på hytta om man er "veldig syk"? Minner nesten om viktoriatidens "kuropphold ved havet/fjellet". Anonymous poster hash: 12fce...d0e Jeg modererer meg - ser han skal dit med familien. Det blir litt annerledes, da har han noen til å ta vare på seg i stedet for å ligge syk alene hjemme. Anonymous poster hash: 12fce...d0e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #12 Skrevet 20. juli 2014 Jeg vil faktisk også si det har litt å si hvor gamle dere er. Anonymous poster hash: 12fce...d0e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #13 Skrevet 20. juli 2014 Jeg vil faktisk også si det har litt å si hvor gamle dere er. Anonymous poster hash: 12fce...d0e Jeg er 19, han er 20… men ettersom han skrev tilbake at han var hjemme på fredag, så tyder det kanskje på at han fortsatt vil se meg? Vet ikke jeg, blir litt usikker av når gutter avlyser dater… men kan jo hende at han faktisk er syk. Er vel roligere omgivelser på hytta, enn her. TS Anonymous poster hash: ce387...8a7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #14 Skrevet 20. juli 2014 Hjelpes. Det er søren meg ikke lett å være mann når damer skal overtolke så mye. Gutten er syk. Han drar på hytta med familien. Han vil treffe deg på fredag. Slutt å overtolk, ellers ender du bare med å ødelegge alt. Anonymous poster hash: efce7...904 1
Sandie Skrevet 20. juli 2014 #15 Skrevet 20. juli 2014 Jeg stusser - hvem drar på hytta om man er "veldig syk"? Minner nesten om viktoriatidens "kuropphold ved havet/fjellet". Anonymous poster hash: 12fce...d0e Det stusset jeg også på. Om noen er "veldig syk" tenker jeg at de ikke kommer seg ut av huset i det hele tatt. Men det er jo et begrep som kan brukes veldig ulikt fra person til person. Det positive med meldingen ts,var jo at han skrev når han skulle komme tilbake. Jeg tenker at hvis han ikke hadde vært interessert i å møte deg igjen hadde han sikkert bare sagt han ikke visste når han kom tilbake, eller noe i den duren. Det eneste du kan gjøre er å vente å se hva som skjer når han kommer hjem. Selv om det høres litt rart ut med hyttetur når man er "veldig syk", er det ingen vits i å overanalysere for mye enda.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #16 Skrevet 20. juli 2014 Det var han som foreslo at vi skulle møtes i dag når jeg spurte når han ville se meg, men han var jo syk - hvis det er sant det han sier. Kan jo være at foreldrene dro på hytta, og han ville bli med.. men han vil vel møte meg igjen når han forteller når han er tilbake? Har ikke svart på meldingen hans, og venter heller til han tar kontakt når han er njemme igjen. Anonymous poster hash: ce387...8a7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #17 Skrevet 20. juli 2014 Det var han som foreslo at vi skulle møtes i dag når jeg spurte når han ville se meg, men han var jo syk - hvis det er sant det han sier. Kan jo være at foreldrene dro på hytta, og han ville bli med.. men han vil vel møte meg igjen når han forteller når han er tilbake? Har ikke svart på meldingen hans, og venter heller til han tar kontakt når han er njemme igjen. Anonymous poster hash: ce387...8a7 Hvorfor det? "God bedring. Håper at du får det fint på hytta Gleder meg til å treffe deg på fredag." hadde vært en naturlig tilbakemelding Anonymous poster hash: 130c6...1fd
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #18 Skrevet 20. juli 2014 Hvorfor det? "God bedring. Håper at du får det fint på hytta Gleder meg til å treffe deg på fredag." hadde vært en naturlig tilbakemelding Anonymous poster hash: 130c6...1fd Jeg har jo skrevet god bedring. Og hvem sier vi skal treffes på fredag… han skrev bare at han var tilbake på fredag :/ betyr det at han ville se meg den dagen eller..? Anonymous poster hash: ce387...8a7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #19 Skrevet 20. juli 2014 Jeg har jo skrevet god bedring. Og hvem sier vi skal treffes på fredag… han skrev bare at han var tilbake på fredag :/ betyr det at han ville se meg den dagen eller..? Anonymous poster hash: ce387...8a7 Beklager, jeg fikk ikke med meg den detaljen. Jeg vet ikke hva det betyr. Men det blir feil om du holder av fredagen uten å vite hva planen er. Kanskje er det lurt at du hører med han om dere skal finne på noe på fredag ettermiddag f.eks på stranden (eller noe annet), bare for å ha en klar avtale med klokkeslett. Anonymous poster hash: 130c6...1fd
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #20 Skrevet 20. juli 2014 Dump denne mannen. Han høres lite interessert ut som velger hyttetur foran deg. En mann som er interessert trosser litt sykdom og møter til avtalt tid. Når sykdommen er såpass overkommelig at hyttetur prioriteres foran date hadde jeg tatt det som et rødt flagg og gått videre. Anonymous poster hash: bb68d...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå