AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 For ca. 1t siden fikk jeg skikkelige menssmerter, som fremdeles pågår (murring helt nederst i magen og korsryggen. Jeg har ikke mensen, og går på p-piller noe jeg har gjort lenge. Disse smertene kom forresen ca. 45min-1t etter jeg hadde hatt orgasme (ikke penetrering). Hva kan dette være? Har sjekket om det er mensen, men det er ikke det. Jeg har også at litt ubegag i nedre del av magen de siste dagene. Det er akkurat som jeg føler meg "sur" nederst i magen, slik man av og til kan føle det høyere oppe dersom man er litt dårlig i magen. Jeg har også måtte tisset oftere enn før + fått mer trang til å komme meg raskere på toalettet. Det kommer vanlig mengde urin, ingen lukt og heller ikke noe mørk farge. Så jeg tviler det er urinveisinfeksjon. Jeg testet meg også for klamydia for ikke lenge siden, og har kun hatt samme sexpartner siden. Har også hatt mensen etter sist jeg hadde sex, så gravid er jeg neppe. Har også vært litt småkvalm noen få dager Høres ut som jeg er gravid, men det er jeg neppe. Husker alle pillene! Noen som har opplevd lignende? Og spesielt med tanke på at smertene kom litt etter orgasme... Anonymous poster hash: ecc03...e10
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Livmoren trekker seg sammen under orgasme derfor kan man få menssmerter. Anonymous poster hash: ec94a...a29
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Ved eggløsning feks å jeg får en heftig orgasme da føler jeg smertene og ubehaget er noe verre faktisk Anonymous poster hash: ffba9...a65
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Smerter under / etter sex kan være symptom på endometriose.Anonymous poster hash: 20b78...5e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå