Gå til innhold

Bryllupsreise til Madrid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og min nybakte ektemann skal til Madrid på bryllupsreise. Noen som har tips til hva som er et must å få med seg...?

Vi skal ikke være der så lenge, men vil gjerne ha tips til museer, slott, kirker o.l. , gode restauranter, shoppingsteder og andre lure tips det kan være greit å ta med seg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du i Madrid Må du innom Prado museet

Og får dere anledning til å reise til Torledo (den gamle hovedstaden) .. er katedralen der helt fantastisk..

Ellers er Madrid en fantastisk by... gled dere

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville tatt en tur til Segovia, ligger litt nordvest for Madrid. Verdenskjent akvedukt, Alcazar og en kjempefin katedral, i tillegg til en veldig koselig atmosfære. Snaue 2 timer med tog fra Madrid.

Gjest Gjesta
Skrevet

Prado-museet er det mest kjente, og hvis dere liker gammle bilder bør dere ta en tur dit...

Personlig synes jeg Museet til dronning Sofia var mye mer interessant....der var alt mulig av kunst (også klær!)

På Plaza Mayor er der en fotograf som bruker og være der, han tar bilder med ett veldig gammelt kamera, og resultate blir veldig stilig!!

Hvis dere liker fornøyelsesparker, så anbefaler jeg Warner Bros-parken som ligger litt utenfor sentrum. Det er bare å hive seg på metroen (og hoppe av på ett stopp som heter "Ocio" eller noe sånt...)

"El Corte Ingles" ligger midt i byperlen, og er ganske enkel å få øye på..

Planet Hollywood & Hard Rock Cafe er også der!

Clea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...