pressplay Skrevet 21. juli 2014 #41 Skrevet 21. juli 2014 :sjokkert: Men du er jo pen, du trenger ikke gjøre sånn over internett. Gå heller i kirken, det er søndag! Ment som en spøk. Takk for kompliment, der ble jeg litt :sjokkert:
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #42 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor tror man at kvinner ikke har behov? Virker sånn noen ganger på tråder som denne. Kvinner kan være like kåte og seksuelt fokuserte som menn. Selv måtte jeg gi meg selv 2 orgasmer i går så seksuelt frustrert er jeg så kan skrive under på TS at jeg og vil ha pikk Ja hvorfor tror idiotene at kvinner ikke har behov???? Rett og slett forde vi lever i en sinnsykt kvinnediskriminerende verden. Kvinner over hele verden-blir nektet å ha en sexualitet.Eller vise den fram eller leve den ut-så lenge det ikke skjer kunn på mannens premisser.. Innse at når kvinner nektes å være sexuelle vesner fra de er små og gjennom hele sosialiseringsprosessen fra fødsel til død - så gjør det NOE med kvinner. De skjuler ofte sexualiteten sin og undertrykker den.Så godt de kan.Mens de leker menns oppblåsbare rabarbara - når det passer menn. Men fy fan og dæven om man er så frekk å krever/ønsker å bli pult-når JENTA FØLER BEHOV ...da er man storforlangende,frekk,horete og burde skjemmes....du kan umulig være " normal" kvinne... t.o.m enkelte eldre norske menn...vil tenke slikt... Har faktisk blitt uvenner med en mann pga dette....jeg ble forbannet på han og kalte han en mannssjåvinist... Anonymous poster hash: 2de0d...ba8 1
Gjest HarryDotter Skrevet 22. juli 2014 #43 Skrevet 22. juli 2014 (endret) Ja hvorfor tror idiotene at kvinner ikke har behov???? Rett og slett forde vi lever i en sinnsykt kvinnediskriminerende verden. Kvinner over hele verden-blir nektet å ha en sexualitet.Eller vise den fram eller leve den ut-så lenge det ikke skjer kunn på mannens premisser.. Innse at når kvinner nektes å være sexuelle vesner fra de er små og gjennom hele sosialiseringsprosessen fra fødsel til død - så gjør det NOE med kvinner. De skjuler ofte sexualiteten sin og undertrykker den.Så godt de kan.Mens de leker menns oppblåsbare rabarbara - når det passer menn. Men fy fan og dæven om man er så frekk å krever/ønsker å bli pult-når JENTA FØLER BEHOV ...da er man storforlangende,frekk,horete og burde skjemmes....du kan umulig være " normal" kvinne... t.o.m enkelte eldre norske menn...vil tenke slikt... Har faktisk blitt uvenner med en mann pga dette....jeg ble forbannet på han og kalte han en mannssjåvinist... Anonymous poster hash: 2de0d...ba8 Jeg tror ikke det er så veldig mange menn som ønsker at damene skal pakke seg inn og leve i grotter Da har du nok missopfattet noe. Tror mange menn er skrekkelig forvirret jeg. De ser damer overallt som omtrent ikke bærer tøy og er så utfordrene de klarer, men at da noen mannfolk ser på dem, blir det vel ofte en klaps eller skjellsord? Liker dere å fremstille dere som sexy fordi dere krever å ha rett til det? Eller fordi det får dere til å føle dere bra? Jeg håper det er sistnevnte Du kan jo bare se hvordan det blir her på KG når noen kvinner er åpne om sine seksuelle opplevelser og preferanser. Da blir som regel trådene stengt, fordi det kommer en drøss av sinnaposter fra andre kvinnelige brukere. Ja fysjameg å ille og stygt det er med seksualitet! Det burde bli forbudt i dette landet! .... Jeg tror ærlig talt at det er endel kvinner som først bør ta tak i egne fordommer mot sin egen seksualitet OG hva de tror at mannen tenker om det....Menn flest (tror jeg) skulle ønske at damene var mer frigjorte og stolte av kropp og sin egen seksuelle utstråling. Men det er liksom litt tabu enda at kvinner er ærlige og åpne om det. Og det er IKKE greit når menn da skryter av dere om hvor flotte og sexy dere er og de blir satt i bås som svin og griser. Legg merke til det....det er ikke grupper med menn som kjemper innbitt for at damene skal pakkes inn eller at damene ikke skal få utfolde seg. Det er dere kvinner som ofte rotter seg sammen og klager på at kvinner er objekter osv. Menn flest syntes kvinnekroppen er erotisk og vakker. De ser ikke nødvendigvis H&M plakat damene og får lyst å pule. Det er bare noe ved damene som menn syntes er flott. det er tiltrekkende. Slutt å legge all skylden på mannen ved alle feil i verden. det er ikke alle menn som er ute etter å nedverdige damene og voldta og slå dem! Hvorfor sitter da de fleste av dere med kjærster? Endret 22. juli 2014 av HarryDotter 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #44 Skrevet 22. juli 2014 Amen, HarryDotter! Såkalt slut-shaming er myyyye mer utbredt blandt kvinner. Anonymous poster hash: 129f2...d7e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #45 Skrevet 22. juli 2014 Er du kvinne trenger du bare knipse med fingrene så står en kar klar foran døren din. Så enkelt er det ikke for oss menn, dessverre... Anonymous poster hash: 65aff...16a Jaha? Det har jeg da aldri opplevd.. Anonymous poster hash: eb999...ec2 1
Tøytigern Skrevet 22. juli 2014 #46 Skrevet 22. juli 2014 NÅÅÅ! Aaaah, trenger en stor pikk inni meg. Og en hot fyr til å ta på puppene mine. Så kåt at det renner av meg, og jeg er helt alene... Anonymous poster hash: 48e38...d23 Åååkkkeeeeiiii....
Gjest øst94 Skrevet 22. juli 2014 #47 Skrevet 22. juli 2014 Ja hvorfor tror idiotene at kvinner ikke har behov???? Rett og slett forde vi lever i en sinnsykt kvinnediskriminerende verden. Kvinner over hele verden-blir nektet å ha en sexualitet. Anonymous poster hash: 2de0d...ba8 Det kommer helt ann på hvor i verden man som kvinne befinner seg. Dermed ikke hele verden.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #48 Skrevet 23. juli 2014 Det kommer helt ann på hvor i verden man som kvinne befinner seg. Dermed ikke hele verden. Er mye dobbeltmoralske kvinnefiendlige helseskadelige holdninger i Norge også,når det gjelder kvinner og retten til å kunne ha et sexliv.... Skjer daglig grove overtramp her mot kvinner. Eks når de tvinger en kvinne til å føde vaginalt et ALLTFOR STORT barn...bare forde hun ikke dør av det... Det er liksom greit at kvinner skal gå rundt med alvorlige underlivsskader og helseproblemer.For at samfunnet skal spare noen tusen kroner... Det finns fortsatt ingen selvbestemt rett til å velge keisersnitt,her i landet. Mens i andre land,er det valgfritt,forde de har privatsykehus og bestemmer selv. Dette er kvinnediskriminerende i en moderne tidsalder,og i et moderne land... Anonymous poster hash: 2de0d...ba8 1
Tøytigern Skrevet 23. juli 2014 #49 Skrevet 23. juli 2014 (endret) Er mye dobbeltmoralske kvinnefiendlige helseskadelige holdninger i Norge også,når det gjelder kvinner og retten til å kunne ha et sexliv.... Skjer daglig grove overtramp her mot kvinner. Eks når de tvinger en kvinne til å føde vaginalt et ALLTFOR STORT barn...bare forde hun ikke dør av det... Det er liksom greit at kvinner skal gå rundt med alvorlige underlivsskader og helseproblemer.For at samfunnet skal spare noen tusen kroner... Det finns fortsatt ingen selvbestemt rett til å velge keisersnitt,her i landet. Mens i andre land,er det valgfritt,forde de har privatsykehus og bestemmer selv. Dette er kvinnediskriminerende i en moderne tidsalder,og i et moderne land... Anonymous poster hash: 2de0d...ba8 Det virker ikke som norske kvinner roper særlig høyt på å få anledning til selvvalgt keisersnitt for et bedre sexliv. Så jeg tror ikke de har fokus rettet mot sexbehov etter svangerskapet. Du må gjerne fortelle hvilke alvorlige underlivsskader du mener er utbredte i Norge, som man ikke behandler i det offentlige helsevesenet... Eller hvilke leger og jordmødre som ikke har peiling på hvor stort barn kvinnen vil få etter svangerskapskontrollene med ultralydsundersøkelser og journalføringer, slik at de lar være å planlegge et keisersnitt, der det er behov. Endret 23. juli 2014 av Tøytigern
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #50 Skrevet 23. juli 2014 Er mye dobbeltmoralske kvinnefiendlige helseskadelige holdninger i Norge også,når det gjelder kvinner og retten til å kunne ha et sexliv.... Skjer daglig grove overtramp her mot kvinner. Eks når de tvinger en kvinne til å føde vaginalt et ALLTFOR STORT barn...bare forde hun ikke dør av det... Det er liksom greit at kvinner skal gå rundt med alvorlige underlivsskader og helseproblemer.For at samfunnet skal spare noen tusen kroner... Det finns fortsatt ingen selvbestemt rett til å velge keisersnitt,her i landet. Mens i andre land,er det valgfritt,forde de har privatsykehus og bestemmer selv. Dette er kvinnediskriminerende i en moderne tidsalder,og i et moderne land... Anonymous poster hash: 2de0d...ba8 Ja! Barn skal ikke komme ut der, det er unaturlig! Den er kun laget for ståpikk. Samme med selve graviditenen. Hvorfor skal vi kvinner utsettes for den påkjennelsen i et moderne samfunn? Ikke kan vi drikke alkohol heller! Anonymous poster hash: 24869...307
Tøytigern Skrevet 23. juli 2014 #51 Skrevet 23. juli 2014 Ja hvorfor tror idiotene at kvinner ikke har behov???? Rett og slett forde vi lever i en sinnsykt kvinnediskriminerende verden. Kvinner over hele verden-blir nektet å ha en sexualitet.Eller vise den fram eller leve den ut-så lenge det ikke skjer kunn på mannens premisser.. Innse at når kvinner nektes å være sexuelle vesner fra de er små og gjennom hele sosialiseringsprosessen fra fødsel til død - så gjør det NOE med kvinner. De skjuler ofte sexualiteten sin og undertrykker den.Så godt de kan.Mens de leker menns oppblåsbare rabarbara - når det passer menn. Men fy fan og dæven om man er så frekk å krever/ønsker å bli pult-når JENTA FØLER BEHOV ...da er man storforlangende,frekk,horete og burde skjemmes....du kan umulig være " normal" kvinne... t.o.m enkelte eldre norske menn...vil tenke slikt... Har faktisk blitt uvenner med en mann pga dette....jeg ble forbannet på han og kalte han en mannssjåvinist... Anonymous poster hash: 2de0d...ba8 Du har vært sammen med feil mann.
Tøytigern Skrevet 23. juli 2014 #52 Skrevet 23. juli 2014 Ja! Barn skal ikke komme ut der, det er unaturlig! Den er kun laget for ståpikk. Samme med selve graviditenen. Hvorfor skal vi kvinner utsettes for den påkjennelsen i et moderne samfunn? Ikke kan vi drikke alkohol heller! Anonymous poster hash: 24869...307 Det som personen sier er nok ikke at den er laget for ståpikk. Den er tydeligvis laget for kvinnens nytelse. Når det er sagt bør dere da tydeligvis legge mer merke til deres egne pupper og leke mere med dem, i stedet for å brette dem ned i en bh og aldri beføle dem, så kvinnehatende som dere er.
Tøytigern Skrevet 23. juli 2014 #53 Skrevet 23. juli 2014 Jaha? Det har jeg da aldri opplevd.. Anonymous poster hash: eb999...ec2 Har du ikke sett Magic Mike?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #54 Skrevet 23. juli 2014 Det virker ikke som norske kvinner roper særlig høyt på å få anledning til selvvalgt keisersnitt for et bedre sexliv. Så jeg tror ikke de har fokus rettet mot sexbehov etter svangerskapet. Du må gjerne fortelle hvilke alvorlige underlivsskader du mener er utbredte i Norge, som man ikke behandler i det offentlige helsevesenet... Eller hvilke leger og jordmødre som ikke har peiling på hvor stort barn kvinnen vil få etter svangerskapskontrollene med ultralydsundersøkelser og journalføringer, slik at de lar være å planlegge et keisersnitt, der det er behov. Dummeste svaret jeg har hørt... Helseskader etter fødsler som kan være invalidiserede på livskvaliteten...er det jeg snakker om. Livmorfremfall,skjedeprolaps,smerter under sex pga at underlivet r blitt deformert innvendig.... Sånne helseproblemer er tabu og snakkes ikke høyt om! Men andre ord-kvinner skal lide og tåle alt mulig,og ikke klage... Vell jeg ser det som et reelt helseproblem som kan påvirke kvinnen sterkt psykisk og fysisk,og sette store begrensninger på livet... Ikke alt kan opereres og repareres i ettertid dessverre-bare naive idioter tror det. Hva med å forebygge?Det ville et inteligent menneske tenke aller først på.Forebygge! Anonymous poster hash: 2de0d...ba8 1
Tøytigern Skrevet 23. juli 2014 #55 Skrevet 23. juli 2014 Dummeste svaret jeg har hørt... Helseskader etter fødsler som kan være invalidiserede på livskvaliteten...er det jeg snakker om. Livmorfremfall,skjedeprolaps,smerter under sex pga at underlivet r blitt deformert innvendig.... Sånne helseproblemer er tabu og snakkes ikke høyt om! Men andre ord-kvinner skal lide og tåle alt mulig,og ikke klage... Vell jeg ser det som et reelt helseproblem som kan påvirke kvinnen sterkt psykisk og fysisk,og sette store begrensninger på livet... Ikke alt kan opereres og repareres i ettertid dessverre-bare naive idioter tror det. Hva med å forebygge?Det ville et inteligent menneske tenke aller først på.Forebygge! Anonymous poster hash: 2de0d...ba8 Dette du snakker om her er ikke det som er vanlig for den generelle befolkningen. Var det tilfelle, ville man gått bort fra vaginale fødsler av hensynet til folkehelsen. Men det viser seg at kvinnene tåler vaginale fødsler bedre og kommer seg fortere enn etter kirurgiske inngrep. Fordi naturen har bestemt seg for at dette er måten. Tror du keisersnitt er komplikasjonsfritt og at et arr på magen gir stor lyst til å kle av seg foran menn for frigjort sex så tror jeg du må lese noen av alle "Liker dere menn..." og "Er dette turnoff?" trådene.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #56 Skrevet 23. juli 2014 Det som personen sier er nok ikke at den er laget for ståpikk. Den er tydeligvis laget for kvinnens nytelse. Når det er sagt bør dere da tydeligvis legge mer merke til deres egne pupper og leke mere med dem, i stedet for å brette dem ned i en bh og aldri beføle dem, så kvinnehatende som dere er. Ja selvfølgelig er den laget for kvinners nytelse,selvfølgelig. Men når den blir revet i tusen filler og stiftet sammen igjen-så er den ikke DEN samme,som den var...noensinne igjen. Det er et faktum. Ingen vits å late som noe annet. Jeg gidder i hvertfall ikke å ødelegge mine edlere deler-for at Norge skal få en ny slave og skattebetaler : ) Ærlig talt : ) Min er kunn til for nytelse. Anonymous poster hash: 2de0d...ba8
Tøytigern Skrevet 23. juli 2014 #57 Skrevet 23. juli 2014 (endret) Ja selvfølgelig er den laget for kvinners nytelse,selvfølgelig. Men når den blir revet i tusen filler og stiftet sammen igjen-så er den ikke DEN samme,som den var...noensinne igjen. Det er et faktum. Ingen vits å late som noe annet. Jeg gidder i hvertfall ikke å ødelegge mine edlere deler-for at Norge skal få en ny slave og skattebetaler : ) Ærlig talt : ) Min er kunn til for nytelse. Anonymous poster hash: 2de0d...ba8 Ja, men det blir den ikke ved normal fødsel. Livmorveggen blir forresten ødelagt og stiftet sammen ved keisersnitt, så... Det er sikkert helt supert det, når man kan velge å føde vaginalt og ikke ha en operasjon. Har du så store vanskeligheter med å akseptere å føde og bare vil bruke kroppen til din egen nytelse, kan du la være å få barn, da. Jeg vil faktisk anbefale at du lar det være. Endret 23. juli 2014 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 23. juli 2014 #58 Skrevet 23. juli 2014 Min er kunn til for nytelse. Anonymous poster hash: 2de0d...ba8 Du vet at du ikke kjenner noe på innsiden, ikke sant? Det er derfor kvinner kan gå med tamponger uten å merke dem...
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #59 Skrevet 23. juli 2014 Dette du snakker om her er ikke det som er vanlig for den generelle befolkningen. Var det tilfelle, ville man gått bort fra vaginale fødsler av hensynet til folkehelsen. Men det viser seg at kvinnene tåler vaginale fødsler bedre og kommer seg fortere enn etter kirurgiske inngrep. Fordi naturen har bestemt seg for at dette er måten. Tror du keisersnitt er komplikasjonsfritt og at et arr på magen gir stor lyst til å kle av seg foran menn for frigjort sex så tror jeg du må lese noen av alle "Liker dere menn..." og "Er dette turnoff?" trådene. LEGER - er de som oftest velger keisersnitt.Og rikfolk og Hollywood-stjerner.... Ikke fan om noen av dem-gidder å ligge med grufulle smerter i 20 timer og revne fra a-å og sys sammen,nesten uten noe som helst bedøvelse... Anonymous poster hash: 2de0d...ba8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #60 Skrevet 23. juli 2014 Du vet at du ikke kjenner noe på innsiden, ikke sant? Det er derfor kvinner kan gå med tamponger uten å merke dem... Fy fan du er hjernevasket...du tenker ikke selv,bare gjentar ting du har hørt og tror...Hvordan går det an å bli så hjernevasket??? Selvfølgelig føler vi kvinner MASSE på innsiden.Jeg kan fint føle en tampong. Du føler heller ikke TRUSA DE på pikkhodet-når du går med truser???Trusa er en bekledning som er der...så lenge den ikke strammer eller beveger seg-så klarer ikke du å føle at du har boxeren på deg??? Anonymous poster hash: 2de0d...ba8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå