Gå til innhold

Når mannen er forlover...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha. Wow. Folk tar den virkelig helt ut i denne tråden! Ikke nok med at enkelte sliter med sosial angst, de skal sannelig bli mobbet også om de avstår en invitasjon i et bryllup på grunn av det!

Ikke alle syns tanken om å sitte alene i ett bryllup med fremmede mennesker er særlig innbydende. Høres nesten ut som man tvinges til å komme :fnise:

Hvis jeg gifter meg, og min forlovede har en kjæreste som kun kjenner min forlovede og meg, ville jeg nok forsøkt å la de sitte sammen. Jeg hadde ihvertfall ikke gjort noe stort styr utav det om han hadde avstått invitasjonen på grunn av at de blir splittet, da hadde jeg nok egentlig bare følt meg som en dårlig vertinne. Folk skal jo hygge seg i bryllup, er det ikke det som er poenget?

Du er da en utrolig god parter som vil ha din forlovedens kjæreste med i deres bryllup må jeg si ;-)

Anonymous poster hash: c6865...9ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha. Wow. Folk tar den virkelig helt ut i denne tråden! Ikke nok med at enkelte sliter med sosial angst, de skal sannelig bli mobbet også om de avstår en invitasjon i et bryllup på grunn av det!

Ikke alle syns tanken om å sitte alene i ett bryllup med fremmede mennesker er særlig innbydende. Høres nesten ut som man tvinges til å komme :fnise:

Hvis jeg gifter meg, og min forlovede har en kjæreste som kun kjenner min forlovede og meg, ville jeg nok forsøkt å la de sitte sammen. Jeg hadde ihvertfall ikke gjort noe stort styr utav det om han hadde avstått invitasjonen på grunn av at de blir splittet, da hadde jeg nok egentlig bare følt meg som en dårlig vertinne. Folk skal jo hygge seg i bryllup, er det ikke det som er poenget?

Jeg antar du har blandet forlovede og forlover? Jeg ville i alle fall ikke giftet meg om forloveden min hadde hatt en kjæreste. :blomst::laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mannen var forlover til sin bror ble vi splittet, men jeg ble satt sammen med , en tredje bror og mannen til svigerinnas forlover....gikk kjempefint!!

I vårt bryllup ønsket vi ikke å splitte, men av logistikk-årsaker (hehe) måtte vi det....men nå kjenner jeg min forlovers mann SÅ godt at jeg vet at det ikke er noe problem....og vi satt han sammen med folk i vennegjengen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloverne våre hadde hverandre til bords, og typen til min forlover ble plassert med fremmende (han kjente ingen). Vi er såpass nære at vi hadde visst det, om det hadde vært et problem. Hadde det vært det, hadde vi blåst i alle "regler" for å gjøre slik at han også fikk det trivelig! Han ble plassert sammen med hyggelige inkluderende folk som er utadvente og holder samtalen i gang. (Det var forresten flere regler vi blåste i fordi vi ville ha en avslappende og koselig feiring, og ikke en stiv kjempehøytidelig feiring) Alle ble plassert sammen med noen de kjente, og ved siden av eller på skrå for partneren sin (vi hadde kvadratiske bord for 8 gjester). Og vi prøvde å ha noen ved hvert bord som lett holdt samtalen i gang. Det var noen som ikke kunne komme i bryllupet, men jeg har aldri hørt om at de andre gjestene hvisker og tisker om det. Folk vet da at det ikke alltid passer :)

Endret av Jade
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da en utrolig god parter som vil ha din forlovedens kjæreste med i deres bryllup må jeg si ;-)

Anonymous poster hash: c6865...9ab

Jeg antar du har blandet forlovede og forlover? Jeg ville i alle fall ikke giftet meg om forloveden min hadde hatt en kjæreste. :blomst::laugh:

Hahahaha :laugh::laugh: Ble vist litt vel raus der ja, kan du si! :fnise: Håper dere forsto hva jeg mente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...