AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Går det an å ringe legevakta anonymt? Eller er det sånn at de vil ha navn og personummer osv. før du kan snakke med noen? Akkurat nå trenger jeg å snakke med noen, før jeg finner på å gjøre noe dumt... Jeg har ikke lyst til å dra ned på legevakta bare for å finne noen å snakke med, føler ikke at det er viktig nok, dessuten så er det nok mange andre som trenger det mer og jeg vil ikke risikere at de finner på å legge meg inn eller noe hvis de vet hvem jeg er. Anonymous poster hash: 00afd...412 Anonymous poster hash: 00afd...412
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Mental helse har en hjelpetelefon du kan ringe anonymt på 116 123. Anonymous poster hash: 88f9c...ba6
Gjest Gjest_Erica Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Du kan både ringe, sende meldinger og chatte (17.30-22.30 hverdager) med Kirkens SOS. Du må ikke være kristen. De er et medmenneske som lytter og du kan fortelle både godt og vondt. Se mer på www.kirkens-sos.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå