AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #21 Skrevet 21. juli 2014 Tror mitt beste tips er å beskrive deg selv og ikke den du leter etter / ikke leter etter. Hvis du klarer å formidle deg selv så er det større sjans for at de "riktige" plukker deg opp nettopp fordi DU har noe de liker. Hvis du derimot inngående beskriver hva du vil ha og ikke vil ha så oppleves det som en stor barriere, alle vil sikkert finne et punkt der de ikke kan oppfylle eller mnd nøler med å ta kontakt fordi du virker vanskelig. Da føler man at man må fremstå på en spesiell måte for å ha sjans og du virker bitter.Anonymous poster hash: 1cb87...fec Veldig godt poeng. Anonymous poster hash: 47804...e1a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #22 Skrevet 21. juli 2014 Veldig godt poeng. Anonymous poster hash: 47804...e1a Og en ting til; ikke markedsfør deg selv. Eksempel: Jeg er SERIØS og snill. Det virker bare påtatt og desperat. Enkelt og greit få frem hva du driver med om dagene, ting du syns er morsomt, interessant osv, og skriv gjerne ting som er litt spesielt med deg. Hvis du synes at aper er verdens kuleste dyr, så skriv det. F.eks. Få frem hvem du er gjennom å beskrive, og gi eksempler. Ikke bruk adjektiver ukritisk. Anonymous poster hash: 1cb87...fec 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #23 Skrevet 21. juli 2014 Har plukka opp en del tips her nå. Og faktisk fått positive tilbakemeldinger også. Trur jeg har en profil jeg er ganske fornøyd med nå. Kun litt småtteri som gjenstår Anonymous poster hash: d63ce...591
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #24 Skrevet 21. juli 2014 Har plukka opp en del tips her nå. Og faktisk fått positive tilbakemeldinger også. Trur jeg har en profil jeg er ganske fornøyd med nå. Kun litt småtteri som gjenstår Anonymous poster hash: d63ce...591 Så bra! Men husk at poenget med å ha en profil ikke er å få positive tilbakemeldinger, men å finne de som du passer sammen med i ett forhold. Det er mange som er fornøyd med profilen når det tikker inn masse meldinger og folk forteller dem hvor bra dem er, men hvis det ikke resulterer i at noen dem passer sammen med tar kontakt, er det jo ikke noe hensikt i det. Anonymous poster hash: 47804...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #25 Skrevet 21. juli 2014 Så bra! Men husk at poenget med å ha en profil ikke er å få positive tilbakemeldinger, men å finne de som du passer sammen med i ett forhold. Det er mange som er fornøyd med profilen når det tikker inn masse meldinger og folk forteller dem hvor bra dem er, men hvis det ikke resulterer i at noen dem passer sammen med tar kontakt, er det jo ikke noe hensikt i det. Anonymous poster hash: 47804...e1a Nei, det er jo sant. Men når jeg har hatt profil tidligere er det kun oppmerksohetssyke jenter som har tatt kontakt (jeg er så tjukk jeg... Ingen vil ha meg osv) Nå har jeg snakket med flere morsomme, smarte jenter etter bare to dager. Det er jo fortsatt ingen garanti gir at jeg treffer ei jeg skal dele seng med resten av livet. Men sannsynligheten blir hvertfall større Anonymous poster hash: d63ce...591
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #26 Skrevet 21. juli 2014 Nei, det er jo sant. Men når jeg har hatt profil tidligere er det kun oppmerksohetssyke jenter som har tatt kontakt (jeg er så tjukk jeg... Ingen vil ha meg osv) Nå har jeg snakket med flere morsomme, smarte jenter etter bare to dager. Det er jo fortsatt ingen garanti gir at jeg treffer ei jeg skal dele seng med resten av livet. Men sannsynligheten blir hvertfall større Anonymous poster hash: d63ce...591 Ja og da har du kommet ett steg videre i riktig retning. Så vurderer du bare underveis om du trenger å endre eller konkretisere noe Anonymous poster hash: 47804...e1a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #27 Skrevet 21. juli 2014 Syns det er mye fine kontaktannonser i lokalaviser rundtomkring. Type: Mann i 50-åra søker kvinne. Alt av intresse. Bill.merk 1234 Eller Mann søker kvinne. Helst asiatisk. Bill.merk 5678 Lurer på om de får napp?Anonymous poster hash: d63ce...591
Meline37 Skrevet 21. juli 2014 #28 Skrevet 21. juli 2014 (endret) Hvis du tiltrekker feil menn med nettdatingprofilen din, har du ikke en god profil. En god profil er en profil som ikke gir mange brev, men rett brev. På den måten slipper man å sortere og gå på haugevis med dater for å se om det kanskje kan være noe. Har man en skikkelig bra profil vil man tiltrekke seg de som fman faktisk passer sammen med og slipper gjøre jobben selv. Jeg forstår veldig godt at du er dritt lei nettdating når du må bruke masse tid på å bli kjent med masse menn som ikke er noe for deg, men sånn går det når man legger ut bilder og tekst for å få masse oppmerksomhet og ikke for å finne den rette Anonymous poster hash: 47804...e1a Jeg er enig i den. Jeg kunne tenke meg å tiltrekke meg den rette, og slippe å gå på haugevis av dater. Det er sant. Jeg er ikke interessert å bare tiltrekke meg oppmerksomheten fra 1000000 menn. Jeg er interessert i å tiltrekke oppmerksomhet hos the one and only . Men lager jeg meg en ny profil så er det bare å prøve seg frem. Men det er ikke sikkert at det var noe galt med min profil selv om jeg traff mange feile mannfolk. Men det er ikke lett å lage en profil om seg selv. Det letteste er å få en venninne eller noen man kjenner godt til å hjelpe å velge ut bilder og tekst. Men man vil jo som regel ikke involvere noen i nettdatingen heller. Endret 21. juli 2014 av Meline37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå