Gå til innhold

Profil nettdating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er mann med profil på ett nettdatingsted.

Men jeg har ikke lagt ned så mye arbeid i profilen, rett og slett fordi jeg syns det er vanskelig å skrive om meg selv.

Hvordan gjør andre dette?

Helt ærlig spørsmål: finnes det ett proft firma man kan ta kontakt med å få lagd en bra profil?

Syns hele greia med hva slags bilder osv man skal legge ut er vanskelig.

Anonymous poster hash: d63ce...591

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke at du skal få andre til å gjøre det for deg. La det vise hvem du er. Ja, det er ikke lett å vite hva man skal skrive, hvilke bilder man skal legge ut osv. Men tenk over dette:

Tekst: Skriv om deg selv, på en spennende, fengende og moro måte, slik at dette trekker oppmerksomheten. Men ikke overdriv. Hvem er du rett og slett. Still deg selv spørsmål om hva du ser i hos en annen kvinne, og skriv ned de punktene som passer om deg selv også.

Bilder: turbilder, portrett ikke selfie eller mange selvdigger bilder. Legg ut et bilde i "typisk deg stil". Om det er på jobb, fjelltur, reise eller avslappende.

Anonymous poster hash: 1974f...0a8

AnonymBruker
Skrevet

Legg ut bilder i naturlige omgivelser. Hvis du går på tur en gang i året så ville jeg ikke lagt ut bilde av det.

Når det gjelder hjelp til profiltekst så gjør sukker.no det... men, du må lage profilen selv og legge inn både tekst og bilder og så får du en mail på hva du bør forandre på og hva som er bra.

De skriver ingenting for deg, de sier bare hva som er bra eller har forbedringspotensiale på det du allerede har skrevet...

Og så er det kanskje dumt å få noen til å hjelpe deg med å skrive en hel masse med ting hvis du egentlig ikke er personen til å skrive så mye ellers.

Anonymous poster hash: ae238...6d8
Skrevet

Du kan helt fint hyre inn noen til å hjelpe deg med å skrive en fornuftig tekst og legge inn noen fornuftige bilder. Det er uansett du som må skrive med dama før dere treffes og du lyver jo heller ikke i teksten.

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er mann med profil på ett nettdatingsted.

Men jeg har ikke lagt ned så mye arbeid i profilen, rett og slett fordi jeg syns det er vanskelig å skrive om meg selv.

Hvordan gjør andre dette?

Helt ærlig spørsmål: finnes det ett proft firma man kan ta kontakt med å få lagd en bra profil?

Syns hele greia med hva slags bilder osv man skal legge ut er vanskelig.

www.datinghjelp.no Profilhjelp koster 399 eller 499,-

Anonymous poster hash: 47804...e1a

AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 79acf...f57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei Ane! ;)

Anonymous poster hash: f19b1...844

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke betal for hjelp.

Noen råd:

- Velg et par bilder som er attraktive, i sosial sammenheng som tydelig viser deg, i hvert fall ett helfigur. Du kan vise noen eksempler til en kvinne du stoler på og be om hennes mening.

Ikke post bilder som er for langt unna, ikke bare ha bilder av deg selv alene og unngå i hvert fall bilder du har tatt av deg selv/selfies.

- Ha en positiv profil der du understreker dine positive egenskaper. Ikke si hva slags jenter du ikke vil ha eller ha en "ikke send meg en melding hvis.." seksjon.

- Sjekk grammatikken og ikke bruk barnslige forkortelser (lol osv.).

- Ikke fyll profilen med klisjeer. Alle menn vil ha en pen, aktiv og snill jente. Alle menn liker å dra ut noen kvelder og tilbringe andre hjemme med en film. Alle menn liker de samme filmene og tv-seriene.

Skriv noe interessant. De fleste mennesker er interessante på et eller annet vis, men få har evnen til å kommunisere det.

Anonymous poster hash: cec2d...07c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke betal for hjelp. Noen råd: - Velg et par bilder som er attraktive, i sosial sammenheng som tydelig viser deg, i hvert fall ett helfigur. Du kan vise noen eksempler til en kvinne du stoler på og be om hennes mening.Ikke post bilder som er for langt unna, ikke bare ha bilder av deg selv alene og unngå i hvert fall bilder du har tatt av deg selv/selfies. - Ha en positiv profil der du understreker dine positive egenskaper. Ikke si hva slags jenter du ikke vil ha eller ha en "ikke send meg en melding hvis.." seksjon. - Sjekk grammatikken og ikke bruk barnslige forkortelser (lol osv.). - Ikke fyll profilen med klisjeer. Alle menn vil ha en pen, aktiv og snill jente. Alle menn liker å dra ut noen kvelder og tilbringe andre hjemme med en film. Alle menn liker de samme filmene og tv-seriene. Skriv noe interessant. De fleste mennesker er interessante på et eller annet vis, men få har evnen til å kommunisere det. Anonymous poster hash: cec2d...07c

Takk for tips!

Det er det siste punktet jeg syns er vanskelig.

Etter å ha lest gjennom profilen min, ser jeg jo at jeg fremstår som verdens kjedeligste mann.

Men det er jeg jo faktisk ikke!

Jeg har hatt ett veldig spennende og morsomt liv, men det er vanskelig å få det nedskrevet.

Skrevet

Dette klarer du selv :) Det fins ingen fasit på hvordan en profil skal se ut. Jeg liker at en mann skriver alder, livssituasjon, og at han søker en kjæreste. Jeg liker at han skriver hvilke kvaliteter han har som menneske, og hvem han søker etter. Jeg liker også at han skriver litt om sine verdier, og interesser i livet :) Og at han legger ut gjerne ca 4 -5 bilder utenom profilbilde, i forskjellige situasjoner :)

Dette klarer du fint. Vær deg selv så går dette bra :) . Datinghjelp kan sikkert være til hjelp av og til, men jeg mener at dette klarer du like greit selv. Jeg ville ikke brukt så mye penger på hjelp til en profil. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips!

Etter å ha lest gjennom profilen min, ser jeg jo at jeg fremstår som verdens kjedeligste mann.

Jeg har hatt ett veldig spennende og morsomt liv, men det er vanskelig å få det nedskrevet.

Tenk igjennom hvilke ting du foretar deg/har foretatt deg der du har hatt det best, der du har utviklet deg og ting som har endret ditt liv. Tenk over hva de som er glad i deg (venner, familie) ville sagt om deg som skiller deg ut. Og ikke bruk generiske ord - de som har valgmuligheter er på jakt etter noen som er mer enn "snill" og "glad i livet".

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips!

Så betal noen som ikke bare kan beskrive deg på best mulig måte, gi deg tips om hvilke bilder du bør bruke og ikke minst klare å tiltrekke de damene du vil ha via profilen din.

AnonymBruker
Skrevet

Dette klarer du selv :) Det fins ingen fasit på hvordan en profil skal se ut. Jeg liker at en mann skriver alder, livssituasjon, og at han søker en kjæreste. Jeg liker at han skriver hvilke kvaliteter han har som menneske, og hvem han søker etter. Jeg liker også at han skriver litt om sine verdier, og interesser i livet :) Og at han legger ut gjerne ca 4 -5 bilder utenom profilbilde, i forskjellige situasjoner :)

Dette klarer du fint. Vær deg selv så går dette bra :) . Datinghjelp kan sikkert være til hjelp av og til, men jeg mener at dette klarer du like greit selv. Jeg ville ikke brukt så mye penger på hjelp til en profil. :)

Har du klart å lage den perfekte profilen for deg selv, som tilrekker de mennene du ønsker deg?

Skrevet (endret)

Har du klart å lage den perfekte profilen for deg selv, som tilrekker de mennene du ønsker deg?

ja :) men for øyeblikket har jeg ikke profil. Alle som var inne å så på profien min var interesserte som regel, så jeg kunne egentlig velge og vrake på nettet ja. Om det var feile menn som trykket meg opp på nettdatingen er en sak, men alle som gikk inn å leste profilen min ga som regel meldinger i fra seg.

Men jeg har ikke vært like heldig med de jeg har plukket ut å møte. Jeg har spurt folk om profilen matcher hvem jeg er, og bildene. Og da har jeg fått kommentarer som at jeg er den samme som regel, mens det er kun en hittil som har sagt at han fikk et annet inntrykk av personlighet og bilder enn det jeg fremsto som. Jeg har vel møtt 30 fra nettet minst, så jeg er litt rutinert med nettdating, men jeg er dritlei det, så nå har det vært nok på en stund. Jeg traff en som jeg ble kjæreste med i en periode på nettet, men det var via facebooken min, og felles venner innpå der.

Endret av Meline37
AnonymBruker
Skrevet

Ikke betal for hjelp.

Noen råd:

- Velg et par bilder som er attraktive, i sosial sammenheng som tydelig viser deg, i hvert fall ett helfigur. Du kan vise noen eksempler til en kvinne du stoler på og be om hennes mening.

Ikke post bilder som er for langt unna, ikke bare ha bilder av deg selv alene og unngå i hvert fall bilder du har tatt av deg selv/selfies.

- Ha en positiv profil der du understreker dine positive egenskaper. Ikke si hva slags jenter du ikke vil ha eller ha en "ikke send meg en melding hvis.." seksjon.

- Sjekk grammatikken og ikke bruk barnslige forkortelser (lol osv.).

- Ikke fyll profilen med klisjeer. Alle menn vil ha en pen, aktiv og snill jente. Alle menn liker å dra ut noen kvelder og tilbringe andre hjemme med en film. Alle menn liker de samme filmene og tv-seriene.

Skriv noe interessant. De fleste mennesker er interessante på et eller annet vis, men få har evnen til å kommunisere det.

Antagelig fakta, men at dette er nødvendig sier noe om hvor stokk dumme mennesker flest er.

Anonymous poster hash: 113a5...3c7

AnonymBruker
Skrevet

ja :) men for øyeblikket har jeg ikke profil. Alle som var inne å så på profien min var interesserte som regel, så jeg kunne egentlig velge og vrake på nettet ja. Om det var feile menn som trykket meg opp på nettdatingen er en sak, men alle som gikk inn å leste profilen min ga som regel meldinger i fra seg.

Men jeg har ikke vært like heldig med de jeg har plukket ut å møte. Jeg har spurt folk om profilen matcher hvem jeg er, og bildene. Og da har jeg fått kommentarer som at jeg er den samme som regel, mens det er kun en hittil som har sagt at han fikk et annet inntrykk av personlighet og bilder enn det jeg fremsto som. Jeg har vel møtt 30 fra nettet minst, så jeg er litt rutinert med nettdating, men jeg er dritlei det, så nå har det vært nok på en stund. Jeg traff en som jeg ble kjæreste med i en periode på nettet, men det var via facebooken min, og felles venner innpå der.

Hvis du tiltrekker feil menn med nettdatingprofilen din, har du ikke en god profil. En god profil er en profil som ikke gir mange brev, men rett brev. På den måten slipper man å sortere og gå på haugevis med dater for å se om det kanskje kan være noe. Har man en skikkelig bra profil vil man tiltrekke seg de som fman faktisk passer sammen med og slipper gjøre jobben selv.

Jeg forstår veldig godt at du er dritt lei nettdating når du må bruke masse tid på å bli kjent med masse menn som ikke er noe for deg, men sånn går det når man legger ut bilder og tekst for å få masse oppmerksomhet og ikke for å finne den rette ;)

Gjest Tassen10
Skrevet

Seriøst spørsmål:

Kunne noen tenkt seg å sett på profilen min på møteplassen?

Ta det på pm.

AnonymBruker
Skrevet

Opprett en fake konto som kvinne og kopier noe fra andre menn sine profiler. Alle er i grunn like uansett.

Anonymous poster hash: 023df...209
AnonymBruker
Skrevet

Tror mitt beste tips er å beskrive deg selv og ikke den du leter etter / ikke leter etter. Hvis du klarer å formidle deg selv så er det større sjans for at de "riktige" plukker deg opp nettopp fordi DU har noe de liker. Hvis du derimot inngående beskriver hva du vil ha og ikke vil ha så oppleves det som en stor barriere, alle vil sikkert finne et punkt der de ikke kan oppfylle eller mnd nøler med å ta kontakt fordi du virker vanskelig. Da føler man at man må fremstå på en spesiell måte for å ha sjans og du virker bitter.

Anonymous poster hash: 1cb87...fec

• Liker 1
Gjest Tassen10
Skrevet

Opprett en fake konto som kvinne og kopier noe fra andre menn sine profiler. Alle er i grunn like uansett.

Anonymous poster hash: 023df...209

Been there, done that ;)

Jeg blei ikke klokere. Det eneste jeg fikk ut av det var å se at det er faktisk er så ille å være jente på nettdating som mange jenter sier det er.

Jeg opprettet profil, uten bilde, og kun nok tekst til at profilen blei godkjent. Og det tok ikke mer enn 5 minutter før jeg hadde fått tre brev fra gutter som lurte på om jeg hadde store pupper, om jeg var glad i å knulle, og om jeg var jomfru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...