Gå til innhold

følge til forlover?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man uansett skal sitte med kjente, hvorfor skal man da splittes fra partner?

Fordi partneren din er forlover! Jeg synes også forloverne skal ha hverandre til bords fordi man kommuniserer en del gjennom disse og toastmaster under middagen. Da er det jo en selvfølge at partnere må sitte et annet sted, men selvfølgelig sammen med noen de kjenner.

Vi hadde også E-bord. Brudeparet satt på midten av stammen med foreldre og 3 stk steforeldre på hovedstammen. Forloverne satt på den midterste utsikkeren nærmest brudeparet, rett ovenfor toastmaster. Søsken satt ved siden av disse igjen. Dette fungerte i alle fall fint for oss :)

Anonymous poster hash: ebd06...144

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Ciegus
Skrevet

Lurer litt på det samme som TS.

Er det ok å IKKE splitte forlover og dens partner, og likevel la de sitte ved hovedbordet? Hvor er det naturlig å plassere dem (altså de to forloverne + deres partnere)? På hver sin ende (med partner), eller begge forlovere med partner på samme "ende"?

Mtp at forloverne tradisjonelt har hatt hverandre til bords, så må det jo ha blitt usymmetrisk, dvs at brudeparet tradisjonelt ikke ble sittende på midten?

Skrevet

Hvor er forloverne tradisjonelt plassert?

Forloverne kan jo ha hverandre til bords, midt på den ene langsiden. På den "gale" siden kan følget sitte. Brudeparet kan sitte på midten på den andre langsiden. For eksempel.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er forloverne tradisjonelt plassert?

Forloverne kan jo ha hverandre til bords, midt på den ene langsiden. På den "gale" siden kan følget sitte. Brudeparet kan sitte på midten på den andre langsiden. For eksempel.

Mener du ovenfor? Det går jo evt i de tilfellene det er langbord.

Anonymous poster hash: e738a...ec1

AnonymBruker
Skrevet

Min partner er mitt anker. Når jeg har ham ved siden av meg har jeg mer overskudd til å være sosial med andre jeg ikke kjenner nettopp fordi jeg har muligheten til et frirom med ham. Ta vekk muligheten og jeg får betraktelig mindre utadvendt overskudd og ender opp med å trekke meg vekk fordi jeg blir sliten av all den påtvungne sosialiseringen.

Anonymous poster hash: 2d9c0...f9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at disse trådene får frem alle med sosial angst, og diverse issues.

Innspillene her er i mine øyne ikke å anse som reelle i det hele tatt.

Har aldri vært borti makan til styr.

I våre kretser er vi såpass selvstendige at alle klarer seg fint dersomden blir splitting av par.

• Liker 3
Skrevet

forloverne skal ha hverandre til bords, og det er også vanlig at forlovernes partnere har hverandre til bords.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I våre kretser er vi såpass selvstendige at alle klarer seg fint dersomden blir splitting av par.

I våre kretser så styrer ikke brudeparet så mye med å lage "fantasifulle" bordplaseringer

Anonymous poster hash: 72b1f...2bd

Skrevet

Mener du ovenfor? Det går jo evt i de tilfellene det er langbord.

Ja.

Hvis det er E-bord kan forloverne sitte på hver sin side av den midterste utstikkeren, med sitt følge ved siden av seg. Da kan forloverne fortsatt kommunisere med hverandre, og følge slipper å sitte bare med ukjente (der det er alternativet).

Skrevet

Og til og med klarer å hygge seg, selv om de ikke sitter ved siden av partneren under middagen? Jeg trodde det var mulig for de fleste. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

I våre kretser så styrer ikke brudeparet så mye med å lage "fantasifulle" bordplaseringer

Det et snakk om å følge opprinnelige tradisjoner. Det fantasifulle opplegget er et resultat av at folk er så lite selvstendige at det er skremmende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det et snakk om å følge opprinnelige tradisjoner. Det fantasifulle opplegget er et resultat av at folk er så lite selvstendige at det er skremmende.

Har ikke noe med selvstendighet.. men for det er vell det viktigere at du kan være bridezilla enn at gjestene trives

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe med selvstendighet.. men for det er vell det viktigere at du kan være bridezilla enn at gjestene trives

Ok. Gå tilbake til barnehagen din du nå.

• Liker 1
Skrevet

For min del hadde det vært grusomt å bli plassert fra samboeren min. Ikke fordi jeg må sitte å holde hånda hans hele tiden, men fordi jeg er veldig introvert. Hadde blitt dødssliten og zombie-like hvis jeg ble plassert med folk jeg ikke kjenner veldig godt. Og da mener jeg VELDIG godt.

• Liker 1
Skrevet

Det ER faktisk skremmende å se hvor avhengig enkelte er av sin partner. KaDust, hva hadde skjedd om du ble singel, hadde du aldri mer gått i bryllup da ?

• Liker 1
Skrevet

Det ER faktisk skremmende å se hvor avhengig enkelte er av sin partner. KaDust, hva hadde skjedd om du ble singel, hadde du aldri mer gått i bryllup da ?

Om jeg ble singel så hadde jeg bedt om å bli plassert med andre jeg slapper av med. Er ikke avhengig av partner, er avhengig av folk jeg klarer å slappe av med når jeg må være i sosialt lag over så lang tid.

Hadde jeg vært bedt i et bryllup hvor samboeren min var forlover sier det seg selv at det ikke er fra min sosiale krets. Da regner jeg ikke med at noen fra min familie eller vennekrets brått skulle vært invitert i dette bryllupet heller, ergo ville samboer vært den eneste jeg hadde slappet av med i det bryllupet.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært bedt i et bryllup hvor samboeren min var forlover sier det seg selv at det ikke er fra min sosiale krets. Da regner jeg ikke med at noen fra min familie eller vennekrets brått skulle vært invitert i dette bryllupet heller, ergo ville samboer vært den eneste jeg hadde slappet av med i det bryllupet.

Denne skjønner jeg ikke. Om samboeren din skulle være forlover bør det jo være andre der du kjenner og kan føle deg komfortabel med også? Virker merkelig for meg at man ikke kjenner hverandres omgangsvenner.

Anonymous poster hash: 30d7c...76f

• Liker 2
Skrevet

Denne skjønner jeg ikke. Om samboeren din skulle være forlover bør det jo være andre der du kjenner og kan føle deg komfortabel med også? Virker merkelig for meg at man ikke kjenner hverandres omgangsvenner.

Anonymous poster hash: 30d7c...76f

Jeg kjenner vennene hans, men jeg kjenner ikke vennene hans sine venner eller familie og eventuelle kjærester og deres familie. Ikke kjenner jeg de godt nok til å slappe av med de heller, og kjemien er ikke-eksisterende med de fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...