Gå til innhold

Tannverk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke til tannlegen så lenge jeg ikke har smerter! Men nå har jeg så smerter! Fyllingen min datt av for en stund tilbake. Da skulle jeg ha kommet meg til lege. Men det som er problemet er at jeg har skikkelig tannlegeskrekk! Så for meg så vil jeg bare ha andre mulige løsninger før jeg ringer. Men tannlegen her nede og rundt her jeg bor tar ikke regning. Så for meg så er det vanskelig å komme meg ditt da jeg må bruke pengene mine på buss fram og tilbake fra stedet jeg skal.

Hva gjør jeg da? Kan jeg reise på legevakta og spørre om hjelp der eller må jeg gå sånn til mandag?

Anonymous poster hash: 73744...d98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen tannlegevakt i nærheten av der du bor? Ta en telefon til legevakta og hør hva du sier. Vil tro du kan få noen få smertestillende tabletter så du klarer deg til mandag. (Antar du har prøvd både paracet og ibux.)

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen tannlegevakt i nærheten av der du bor? Ta en telefon til legevakta og hør hva du sier. Vil tro du kan få noen få smertestillende tabletter så du klarer deg til mandag. (Antar du har prøvd både paracet og ibux.)

Jeg bor en time unna første tannlegevakta her jeg bor. Så det blir langt med buss.

Skrevet

Jeg bor en time unna første tannlegevakta her jeg bor. Så det blir langt med buss.

Ring legevakta og forklar problemet, både smertene og tannlegeskrekken. Tror nok de kan hjelpe deg så du holder ut til du kan komme til din faste tannlege på mandag. Med litt flaks kan du også få noe beroligende så tannlegetimen på mandag blir litt lettere.

Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Ring legevakta og forklar problemet, både smertene og tannlegeskrekken. Tror nok de kan hjelpe deg så du holder ut til du kan komme til din faste tannlege på mandag. Med litt flaks kan du også få noe beroligende så tannlegetimen på mandag blir litt lettere.

Lykke til.

Jeg ringte til noen andre og dørene stengte automatisk kl 4. De ga ikke bort giro til folk, men siden jeg hadde så vondt kunne jeg få en frist på 2 uker siden jeg fortalte situasjonen min. Men problemet er at jeg ikke får penger før om 3 uker.Og jeg har så lite penger at jeg bare har råd til mat til den tid. Ung student vettu og får ikke penger i sommerferien, så har det jeg har spart opp.

Så jeg fikk beskjed å ta paracet og ibux, å da måtte jeg bare kjøpe det. Så nå har jeg tatt mine første, det er ikke vondt lenger så lenge jeg ikke er nær tanna med en annen tann. Eller noe sånt. kan det være greit å vente til mandag da?

Skoletannlegen her nede har ikke beroligende, eller så tror jeg at jeg hadde brukt det alle gangene jeg har vært der. Men er det noe mulighet for at tannlegen på mandag kan gjøre sånn at smertene holder seg borte så jeg får en henvisning til en annen tannlege som har beroligende?

Kjenner man smerte selvom man bruker beroligende?

Var hos tannlegen i drammen en gang. De var så flinke at ingenting gjorde vondt, ditt ble jeg henvist. Men hos skoletannlegen så er han flink. Men han så gjør det vondt både å ta bedøvelse og borre. Hater den tannlegen, sikkert derfor jeg har fått skrekken.

Skrevet

Ja man kjenner smerte selv med beroligende. Tablettene bare roer deg ned men du har jo nerver i tennene. De bedøver tannen da kjenner du ingen ting. Du må jo få det fikset så du kan like så godt gjøre det hos tannlegen du skal til på mandag. Du klarer dette det er jeg helt sikkert på. Ikke glad i tannlege selv jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja man kjenner smerte selv med beroligende. Tablettene bare roer deg ned men du har jo nerver i tennene. De bedøver tannen da kjenner du ingen ting. Du må jo få det fikset så du kan like så godt gjøre det hos tannlegen du skal til på mandag. Du klarer dette det er jeg helt sikkert på. Ikke glad i tannlege selv jeg.

Ja, vi får se hva som skjer videre fra drammen. :) Men siden ho dama i tlf sa at jeg skulle komme en halvtime før de åpnet i morgen for at jeg skulle være først inn. Bør jeg si ifra i morgen når dem åpner eller bare la det være siden det ikke er noe time bestilling der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...