Gå til innhold

Dårligste filmen?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Signal. Aldri opplevd før at jeg må google en film etter å ha sett den for å skjønne hva den egentlig handlet om

Skrevet

Den norske filmen Nord, og andre filmer med samme uttrykk..

Anonymous poster hash: ea67f...3d7

Skrevet

Frozen fra 2010 ( ikke Frost)

Jeg kan ikke skjønne at det er mulig å lage en film fra kalde områder, uten å drive research på hvordan kulde virker, hvordan det er når man fryser fast i metall, at ulver ikke bjeffer som hunder og mye, mye mer. Den er helt latterlig.

http://www.imdb.com/title/tt1323045/

Her er en av de tåpeligste scenene hvor en av dem oppdager at hånden er frosset fast

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Snakes on a plane

Blair witch 2

Paranormal activity

Skrevet

Snakes on a plane

Blair witch 2

Paranormal activity

Likte du virkelig ikke den filmen? Den var jo hysterisk morsom, spesielt når samuel sier "I´m tired of these goddamn snakes on this goddamn plane" :ler::skratte:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Likte du virkelig ikke den filmen? Den var jo hysterisk morsom, spesielt når samuel sier "I´m tired of these goddamn snakes on this goddamn plane" :ler::skratte:

Nei, syns den var helt elendig. Verste mølet jeg har sett noensinne.

Skrevet

Nei, syns den var helt elendig. Verste mølet jeg har sett noensinne.

Syns ikke du det var morsomt når slangene begynte å angripe folk? Hun ene som får slangen rett i øyet, han andre får den i balltreet mens han har seg på dass og han andre får en høyhelt sko rett i tinningen

Skrevet

1408. En av de få gangene jeg faktisk har vurdert å slå av en film midt i, men tapper som jeg er led jeg meg gjennom den.

Anonymous poster hash: a26e1...518

Skrevet (endret)

Toxic Avenger, og alt annet fra Troma. Det er så dårlig at det nesten blir bra, på en måte. Hvis man ser det som en parodi på film i seg selv. Noe det kanskje er ment som.

Troma er forresten egen kanal på youtube nå. Se selv.

Endret av Mann 42
Skrevet

Den norske filmen Lunsj

Gjest Riviera
Skrevet (endret)

The fifth element. Begynte bra, men så ble det bare rot. Vet at mange er uenige, så det er vel et eller annet jeg har gått glipp av. Jeg klarte ikke se den ferdig.

Gudfaren (1) syntes jeg var forferdelig kjedelig, men jeg skal ikke dra den så langt at jeg kaller den dårlig. Misset vel et og annet her også.

Ellers er det svært mange dårlige grøssere (the descent 2, Gud bedre) og mange dårlige komedier. Finner sjelden en film jeg blir skremt av eller ler godt av. Synd!

Edit: Prometheus likte jeg ikke i det hele tatt, og Gravity skjønte jeg ikke hypen rundt. Men jeg så den på en pc-skjerm. Den var nok skapt for the big screen!

Endret av Riviera
Skrevet

The fifth element. Begynte bra, men så ble det bare rot. Vet at mange er uenige, så det er vel et eller annet jeg har gått glipp av. Jeg klarte ikke se den ferdig.

Gudfaren (1) syntes jeg var forferdelig kjedelig, men jeg skal ikke dra den så langt at jeg kaller den dårlig. Misset vel et og annet her også.

Ellers er det svært mange dårlige grøssere (the descent 2, Gud bedre) og mange dårlige komedier. Finner sjelden en film jeg blir skremt av eller ler godt av. Synd!

Edit: Prometheus likte jeg ikke i det hele tatt, og Gravity skjønte jeg ikke hypen rundt. Men jeg så den på en pc-skjerm. Den var nok skapt for the big screen!

Du er vell klar over at denne filmen er en av tidenes mest sette og mest populære film noensinne? Vant masse av priser og tjente masse av masse av millioner av kroner

Vil du se en skrekk film du blir redd av se fredag den 13 filmene fra 80 tallet

Anonymous poster hash: 54166...810

Gjest Riviera
Skrevet (endret)

Du er vell klar over at denne filmen er en av tidenes mest sette og mest populære film noensinne? Vant masse av priser og tjente masse av masse av millioner av kroner

Og nettopp derfor sier jeg at jeg ikke kaller den dårlig, siden tråden handler om den dårligste filmen en har sett, men kjedelig. Jeg prøvde å like den.

Endret av Riviera
Skrevet

Seven og Gladiator er noen møkkafilmer.

Ellers er Harley Davidson and the Marlboro man så dårlig at den er hysterisk morsom!

Anonymous poster hash: ceed0...3fe
Skrevet

Seven og Gladiator er noen møkkafilmer.

Ellers er Harley Davidson and the Marlboro man så dårlig at den er hysterisk morsom!

Anonymous poster hash: ceed0...3fe

De 3 filmene er jo ekstremt populære, sikkert noen av de mest populære noensinne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...