AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Hvorfor? Hvorfor liker noen å ødelegge for seg selv? Hva er den følelsen man får når man har gjort det, ondskap? Hvorfor ødelegger noen forhold med vilje, bruker opp pengene med vilje på dumme ting, lar være å rense huden så den skal bli uren, hopper ut av utdanningen? Er det fordi man hater seg selv? Sadist? Anonymous poster hash: 38525...2f8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Manglende konsekvens handlig tenkning og manglende inpulskontroll. Anonymous poster hash: 373b8...b6d
Raven Emerald Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 For min del har psykisk sykdom en stor del av skylden. Depresjoner og hypomani i skjønn forening er ikke bare-bare å håndtere. Det er ikke sånn at folk flest planlegger å "ødelegge for seg selv", ofte ligger det noe bak. Det kan være hardt nok, bare det å leve. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Avansert form for selvskading. At man ikke er noe verdt og ikke fortjener å ha det bra.Anonymous poster hash: c67a5...e7d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Hvorfor? Hvorfor liker noen å ødelegge for seg selv? Hva er den følelsen man får når man har gjort det, ondskap? Hvorfor ødelegger noen forhold med vilje, bruker opp pengene med vilje på dumme ting, lar være å rense huden så den skal bli uren, hopper ut av utdanningen? Er det fordi man hater seg selv? Sadist?Anonymous poster hash: 38525...2f8 Har noen fortalt deg at de liker å ødelegge for seg selv? Anonymous poster hash: 3cfa4...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Manglende konsekvens handlig tenkning og manglende inpulskontroll. Anonymous poster hash: 373b8...b6d Nei, er enig med manglende impulskontroll, men tenker på at man utfører de handlingene som gir en negativ konsekvens nettopp fordi det vil gi en negativ konsekvens. At det er selve årsaken til at man gjør som man gjør; man ønsker å oppnå ødeleggelse.For min del har psykisk sykdom en stor del av skylden. Depresjoner og hypomani i skjønn forening er ikke bare-bare å håndtere. Det er ikke sånn at folk flest planlegger å "ødelegge for seg selv", ofte ligger det noe bak. Det kan være hardt nok, bare det å leve. Bekager, jeg vet ikke hva hypomani er, men depresjon vet jeg hva er. Jeg tenker spesifikt på de som planlegger å ødelegge for seg selv, det er hele kjernen, de liker å ødelegge for seg selv. Skadene og konsekvensene er ikke et resultat av dårlig beslutningsevne, men et resultat av at en som liker å ødelegge for seg selv gjør nettopp det.Avansert form for selvskading. At man ikke er noe verdt og ikke fortjener å ha det bra.Anonymous poster hash: c67a5...e7d Du mener at det ligger langt bak i bakhodet? Det kan jeg tro kan stemme. Har noen fortalt deg at de liker å ødelegge for seg selv? Anonymous poster hash: 3cfa4...d3e Ja, ellers hadde jeg ikke skrevet det.Anonymous poster hash: 38525...2f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå