Gjest Trulselinemor Skrevet 25. juni 2004 #1 Del Skrevet 25. juni 2004 Så lenge jeg og min kjære mest sannsynlig kommer østover i løpet av sommer / høsten, så hadde det vært kjekt med et treff for Hedmarkinger og Opplendinger. Jeg skrev et innlegg om Oppland treff tidligere og da var det ei fra Hedmarken som følte seg utenfor. Så hvorfor ikke slå de to fylkene sammen og ha et treff i lag? Selv om den ene påstår at den andre bor på feil side og omvendt, så klarer vi vel å lage et treff i lag. Jeg vet ikke hvilken side vi kommer til å flytte til, så lenge vi titter på hus på begge sidene. Er det noen som har lyst på slikt treff?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 25. juni 2004 #2 Del Skrevet 25. juni 2004 Kunne kanskje vært noe det, ja! Hvor har du planlagt å flytte hen, da? *Jasså, du henger her midt på natta, nå igjen...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juni 2004 #3 Del Skrevet 26. juni 2004 Vi har ikke bestemt noe plass enda. Men når vi titter på hus, så titter vi på i disse kommunene: Vestre Toten, Østre Toten, Gjøvik, Lillehammer, Ringsaker, Hamar, Løten og Stange. Det er så mange fine plasser, så vi får ikke helt bestemt oss. Oppland er den siden jeg kommer i fra. Jeg er vist blitt et nattmenneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 26. juni 2004 #4 Del Skrevet 26. juni 2004 Så hyggelig at du vender tilbake, da :-) Jeg har snudd døgnet totalt i det siste- er oppe og jobber om natten, og sover om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juni 2004 #5 Del Skrevet 26. juni 2004 Det skal bli godt å komme hjem. Fra hvilken side er du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 26. juni 2004 #6 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg kommer fra opplandssida:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juni 2004 #7 Del Skrevet 26. juni 2004 :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 26. juni 2004 #8 Del Skrevet 26. juni 2004 Hehe, det er oppland som er bra, det er oppland som er best..og hei fara, tralalala lalalalalala..... Jeg synes nok at du burde velge riktige sida når du skal flytte.... Lurer på hvem andre her inne som er herfra, jeg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 26. juni 2004 #9 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg er fra Oppland også, men jeg kan ikke være med på noe treff før om mange måneder desverre :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 26. juni 2004 #10 Del Skrevet 26. juni 2004 Oppland er sikkert bra det, men det er jo Hedmark som er tingen ... Synes absolutt dere burde flytte til Hedmark.. Jeg kunne godt tenkt meg å være med på ett treff til høsten.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juni 2004 #11 Del Skrevet 26. juni 2004 For å være 100% ærlig så er det Oppland jeg ønsker mest, så lenge det er der jeg er i fra. Når treffet kan bli, vet jeg ikke. Kommer an på når vi får kommet over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. juni 2004 #12 Del Skrevet 28. juni 2004 Det var jeg som sutra over å bli utafor om det ble Opplandstreff... :-) Er gjerne med på hedmark/oppland samling, men da må det være et sted innenfor rimelig rekkevidde (vi kan jo alltids møtes på Rudshøgda - ikke sant? ) Let me know - jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #13 Del Skrevet 28. juni 2004 (vi kan jo alltids møtes på Rudshøgda - ikke sant? ) Da blir det kjøttkaker og ertestuing på OBS!-kafeen Lokaltreff kunne være gøy det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #14 Del Skrevet 28. juni 2004 Blir med jeg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juni 2004 #15 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg er fra Oppland også, men jeg kan ikke være med på noe treff før om mange måneder desverre :-( Hvorfor det? Vi kan helt sikkert vente. Jeg vet ikke når vi kommer til østlandet selv engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juni 2004 #16 Del Skrevet 28. juni 2004 Det var jeg som sutra over å bli utafor om det ble Opplandstreff... :-) Er gjerne med på hedmark/oppland samling, men da må det være et sted innenfor rimelig rekkevidde (vi kan jo alltids møtes på Rudshøgda - ikke sant? ) Let me know - jeg er med Jeg beklager at jeg holdt deg utenfor. Etter å ha tenkt igjennom det så synes jeg det hadde vært topp om vi kunne ha slått de to fylkene sammen og ha et treff i lag. Men vi får ikke krangle om hvem som bor på riktig side av Mjøsa, for da blir vi aldri enige. Har hørt at Rudshøgda har god omelett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 29. juni 2004 #17 Del Skrevet 29. juni 2004 Har dere god tålmodighet så er mai 2005 greit for meg Er au pair for tiden jeg, så er nok en stund til jeg er hjemme, så bare ha treff når det passer dere, jeg blir heller med en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juni 2004 #18 Del Skrevet 29. juni 2004 Når og hvor skal dere møtes? (beklager, jeg har ikke tolmodighet til å lese hele tråden :oops: ) For jeg er ganske ofte på Lillehammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juni 2004 #19 Del Skrevet 29. juni 2004 Vi har ikke avtalt noe. Vi har bare snakket om at det hadde vært gøy å hatt et treff. For at jeg skal få blitt med så må jeg kommer meg østover først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. juni 2004 #20 Del Skrevet 29. juni 2004 Vi bare lar denne tråden dingle her slik at vi kan bli enige om å treffes på Rudshøgda en vakker dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå