Gå til innhold

Fremskynde mensen med jasmine P piller?

Fremhevede innlegg

Gjest Vena Cava
Skrevet

Jeg skal reise til syden på tirsdag. Går for tiden på jasmin P piller og tenkte å spørre dere om det går Ann å fremskynde mensen?

Mensen er egentlig ganske uregelmessig og jeg vet aldri helt når den kommer.

Men når den kommer så holder den av og på i 5 dager. Er litt stressa for at den skal komme midt i ferien siden det begynner å nærme seg 3 uker siden jeg hadde det sist.

Jeg prøver å hoppe over mensen hver gang men det ser ikke ut til å funke på meg, jeg får som sagt bare småblødninger de dagene mensen skulle vært her.

Så å hoppe over vil jeg prøve å unngå.

Tenkte om jeg "tvang" fram mensen ifra imorgen, altså ta de hvite pillene nå isteden for når jeg egentlig skal, vil det funke?

Eller må jeg bare regne med en blodig ferie? :(

Hilsen meg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å si om det fungerer for deg. Yasmin er kjent for å være veldig ustabil og gi blødninger. Bruker selv Microgynon og kan selv bestemme når jeg vil ha blødning ved å bare stoppe å ta pillen (hopper over flere måneder av gangen pga store problemer)

Vil tro det ikke vil fungere for deg da du fra før har problemer med blødninger

Anonymous poster hash: 15353...470
Skrevet

Ikke begynn å tulle med p-pille-brettet, da mister de effekt... Bestill time hos lege slik at du får time på mandag, og be om Primolut-N. Legen din må sikkert se an din situasjon, men regner med du får det. Disse pillene utsetter mensen så lenge du tar dem, bare ikke ta dem i mer en 10 dager. Du må også ta dem minst 3 dager før forventet mensen. Håper dette funker for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...