Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her startet det med at 5 åringen min våknet i 22.30 tiden igår kveld. Gråt,og ropte "au"... Fikk han til å sove igjen. Kom opp i sengen vår i 01.00 tiden,gråt og sa han hadde vondt i øret... Prøvde å trykke på øret,for å se om det kunne være ørebetennelse,men ikle vondt når vi trykker. Har ikke feber. Fikk paracet,men ikke virket. Han vil helst ligge med øret han sier han har vondt i,ned mot puten.

Har sover maks 15-30 min i slengen før han har våknet og skreket...... What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legen? :)

Skrevet

Gi han en paracet til. En sjelden gang kan man gi to paracet med en times mellomrom, så ser du an. Er det smerter og verk går dere til legen, ellers ser du an et døgn før du tar kontakt. (så sant han ikke er et "ørebarn", men da regner jeg med at du hadde skrevet det).

AnonymBruker
Skrevet

Nesespray for å lette på trykket inne i øret. Altså nesesprayen skal i nesen....

Hjelper ikke det dra til legen.

Han ligger med det vonde øret ned fordi det da holdes varmt og gjør mindre vondt. I søvne prøver han å snu seg og når han da får vridd på hodet så blir det mindre varmt og eller trykket i øret endrer seg, da gjør det vondt. Holder på sånn selv med øreverk.

Anonymous poster hash: e82d4...830

Skrevet

Da jeg var liten og hadde vondt i øret puttet moren min bomull i øret på meg! Det hjalp virkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...