Gå til innhold

Høylytt sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syntes dere gutter om jenter som har høylytt stønning i senga? Jeg er ganske høylytt selv, tenker ikke så mye over det når jeg har sex, men føler at det er en dårlig ting... Men hva syntes dere?

Anonymous poster hash: 2c147...419

Anonymous poster hash: 2c147...419
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er ganske godt likt hos de fleste...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en såkalt "screamer." Kunne ikke holdt kjeft under orgasme for å berge livet :fnise: Blir nå en del lyd utenom og, men ikke slik at det vil plage naboene med mindre det er veldig lytt. Avhenig av orgasmen hender det at fjeset havner i puta eller at mannen min tar meg over munnen pga. naboene(som er helt ok ass :sjenert: ), men han synes i alle fall det er digg:) Ikke fått klager fra andre partnere heller for den saksskyld.

Anonymous poster hash: d7c01...8e0
Skrevet

Jeg høres, ja....

Skrevet

Mye heller ei som er "for høylytt" (hvis det er mulig) enn ei som er helt stille.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stønner ganske høyt, men kjæresten min sier at det gjør ham ekstra kåt!

Anonymous poster hash: 08d7b...935
Gjest Andrea93
Skrevet

Aldri fått negativ respons på det. (Vel, ikke fra han jeg er sammen med hvertfall - men vi har fått en , flirende hotell-steward på døra en gang som med et blunk og en tommel opp til typen min, sa vi måtte være litt stillere.. )

Skrevet

Vi fikk klage fra naboen der vi bodde før, så vi prøver å være så stille som mulig så naboene ikke skal hate oss :ninja:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...