Gå til innhold

Atter ett p-pille spm

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert mange som himler med øynene over enda en p-pille tråd, men finner liksom ikke svar på akkurat det jeg lurer på - de som blir irriterte får bare la være og svare :)

Saken er den at jeg i dag skulle begynne på første sukkerpille(går på loette), men fant plutselig ut at jeg har glemt en pille da jeg lå en pille bak på brettet. Mest sannsynlig har jeg da bare fortsatt på neste pille uten å ta den jeg har glemt. Dette var denne uken, så i dag tok jeg altså den pillen + den sukkerpillen jeg skulle begynne på. Vil jeg nå være beskyttet i denne uka? Eller må jeg benytte annen prevensjon? (kommer antagelig til å gjøre det uansett -- men greit å vite)

Anonymous poster hash: 5fd02...79c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør bruke annen prevensjon denne uka. Men er litt usikker :)

Anonymous poster hash: 2cf41...75f
AnonymBruker
Skrevet

Gjort er gjort og spist er spist, når du ikke vet når tid du har glemt pillen, så er det veldig vanskelig å si om du er over den perioden der p pillen du ikke har tatt, eller om den perioden ligger foran deg....

Anonymous poster hash: 670fc...863

AnonymBruker
Skrevet

Bare vær obs på at menstrasjonen kan være 1 dag forsinket siden du på en måte har forlenget "løpet" ved å ta en idag. Tenkt ut fra om p pille glippen skjedde for 2 uker siden feks. :)

Men ville vært forsiktig neste 7 dagene, bare for å være på sikre siden :)

Anonymous poster hash: fab71...40b

Gjest Blåmeis
Skrevet

Det bør gå helt fint med god margin:)

AnonymBruker
Skrevet

Tips i tilfelle det skulle skje igjen, dropp å ta den ene pillen, og gå heller rett på sukkerpillene en dag før. (da er du beskyttet, samtidig som du vet hva som skjer) Etter menstruasjon og sukkerpillene fortsetter du helt som vanlig på neste brett.

Anonymous poster hash: b7579...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...