Gå til innhold

Serietips til en som har sett alt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

vikings

GRACEPOOINT

THE KILLING

STALKEr :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suits
Chasing Life
Revenge
The good wife
Last man standing (komedie på 20 minutter)
Rules of engagement (aldri sett en serie jeg faktisk ler høyt rl av - ofte!)
Homeland
2 broke girls

Gjest daisydaisy
Skrevet

Partners (ble avsluttet før sesongen var ferdig, men både jeg og venner likte den!)

The Tudors

Friends

Gjest Penelopee
Skrevet

Weeds, Orange is the new black og frustrerte fruer :)

Skrevet

Weeds

Californication

Battlestar Galactica (om du liker sci-fi! Kjempebra serie)

Firefly (også sci-fi)

Breaking Bad

Dollhouse

The 4400

Skrevet

How to get away with Murder, en av de beste seriene som har kommet denne sesongen.

• Liker 1
Skrevet

Lost er skrot.

Uansett er det vel liten vits i å anbefale serier som TS kanskje ikke liker.

Jeg tipper at Fringe og Misfits kan passe inn.

Lost er den beste serien noensinne, det er nesten garantert at ts vil like den ;)

Seriøst? Ts ber om tips til serier, og du kommer med det søppelet der?

Håper du kødder.

Anonymous poster hash: 95f76...884

Det er ikke søppel, jeg kom med anbefalinger til det jeg mener er gode serier, jeg ser mange serier som jeg syns er dårlige bli nevnt her men du ser ikke meg syte og klage over det...

Har fjernet 7th heaven fra listen nå siden han som spilte faren ble tiltalt for barnemishandlig. Vil ikke se en serie med en barnemishandler som spiller en familiefar...

Under the dome, faktisk..

Er vel den dårligste serien jeg har sett i nyere tid. Til slutt måtte man bare følge med fordi det var så lattelig. Kommer ikke til å se den nye sesongen, da, men antar det blir bare verre.

Under the dome er en av mine favoritt serier for øyeblikket, alle har forskjellige smak. Bare fordi jeg liker en serie du ikke liker så har jeg ikke dårlig smak...

Spilte en av de i Frustrerte Fruer? Hvem?

Hun som var helt på slutten

Du fikk sagt det. Sykt å påstå man har 'sett alt', og så liste opp en haug med serier uten en eneste HBO-serie, bare en mengde skrot.

Hbo er ikke noe spesielt bra

Skrevet

the office US, fantastisk serie! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Orphan Black

Fringe

Anonymous poster hash: 6640f...586
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Ingen har sett alt

Faktisk så har man sansynligvis ikke sett mer en 2-3% av alle tv serier som eksister i verden.

Skrevet

Revolution og The Mentalist :-)

Skrevet

Transparent.

Anonymous poster hash: e0602...326
Skrevet

Penny Dreadful og The Knick er to av mine nye favoritter.

• Liker 1
Skrevet

About a boy, komedie :) de er vel et par episoder ut i sesong 2 nå. Ellers hiver jeg med på orphan black anbefalingene, utrolig spennende serie!

Skrevet

Hvordan vil du beskrive førstnevnte? Følte beskrivelsene benyttet på imdb var særdeles overfladiske og kunne minne meg om alt fra viktoriansk supernatural til from hell.

Gjest Badabing
Skrevet

Enig i The Knick! Eneste sykehusserien jeg noen gang har likt, den er rå! Minner meg om Deadwood (som også var en fantastisk serie).

Skrevet

Hvordan vil du beskrive førstnevnte? Følte beskrivelsene benyttet på imdb var særdeles overfladiske og kunne minne meg om alt fra viktoriansk supernatural til from hell.

Ikke en dum beskrivelse!:ler:

Tja, som den mørke utgaven av Once upon a time? Det er jo figurer fra klassisk skrekklitteratur som settes sammen i victorianske London. Den er råere enn SN, og har ikke den samme humoren. Det er mer typisk skrekk, med monstre, besettelser og annen moro. Og en god dose sex og nakenhet. De har fått fram figurene godt, og det er gode skuespillerprestasjoner. Det er ikke den dypeste serien, men underholdninsmessig er den finfin. Jeg ble hektet etter 5 minutter, og så hele den første sesongen på litt for kort tid.

Skrevet

:daane:

Ingen som har nevnt Sopranos ser jeg....

Skrevet

Ny serie på amerikanske netflix, The 100. De første episodene er litt kjedelige, med pubertale maktkamper, litt som"fluenes herre", bare sci-fi. Men det kommer seg raskt.

Anonymous poster hash: c0b9c...35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...