Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menighetsoverhode Væren? Hva er statusen? Hva har skjedd med vår ringe menighet i det siste? Har du latt oss forfalle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også lurt på.

Koldbruna :oops:

Skrevet

Det indre livet i menigheten har nok forfalt litt, dessverre. Etter at jeg mistet litt av motivasjonen for å drive menigheten, forsøkte jeg forgjeves å lyse ut stillingen min, men dessverre uten at kompetente søkere med den ønskede erfaring meldte seg...

Derfor har vi seilt i villfarelse og vantro, rundt i hver vår lille båt på det åpne hav. Litt for lenge, antagelig - ettersom menighetsbarna nå begynner å etterlyse åndelig føde!

Kanskje det er på tide å lage til en fest på bassengkanten igjen? :roll:

For dem som lurer på hva de lystige engler er; det er bare et "koserom" her på KG, hvor vi har laget oss et "liksom-land", en menighet, hvor det er lov å fjolle og være usaklig og barnslig - uten at vi ødelegger andres tråder! "De lystige engler" er åpent for alle KG'ere - men man må søke om medlemsskap, altså!!! Og alle blir selvfølgelig tatt opp i det gode selskap!

Så har du fantasi og godt humør og vil leke litt, og ikke rister på hodet av andre som liker å ha det litt moro, er det bare å stige på! :ler:

Husk at når vi deltar i andre diskusjoner på KG, er vi seriøse, vanlige medlemmer! Snikk snakk og "De lystige engler" er liksom et slags "pauserom"... :wink:

Gjest Lompa
Skrevet

Da søker jeg herved umiddelbart om å bli tatt opp blant de lystige engler.

Skrevet

040904, du er herved tatt opp som medlem! Og så må du si noe om hvilken type stilling du vil ha i menigheten! Hva er du god til? Velkommen! :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Meg å... Meg å...

Hadde kosa meg skikkelig

bladnt De lystige engler....

:enig_animasjon:

Skrevet

Selvfølgelig, Lacuna! Du er hjertelig velkommen til oss!

Hvilken stilling kan vi tilby deg, da? :klem:

Gjest Lacuna spise fondu
Skrevet

Hvilke stillinger har dere der a?

Spise mat jeg no...

Kjem att straks :)

Spent!

Skrevet

Fondue engel, kunne det vært noe? Det har vi ikke fra før! :ler:

Skrevet

Åååååååå, jeg vil også være med!

Hvilke stillinger er ledige?

Av kvalifikasjoner kan jeg nevne at jeg er utrolig flink til å bruke penger, er en kløpper til å bruke opp alle ferier på fest og fanteri...

Kanskje jeg kan brukes til noe?

Skrevet

tror ikke min humor hadde passet inn der...

Skrevet
tror ikke min humor hadde passet inn der...

Da står du fritt til å slippe å være med! :wink:

Skrevet

Siam, jeg tror du er en pengesløser-engel!

Velkommen skal du være! :klem:

Skrevet

Kan jeg få lov til å være nomade-engel? Jeg er nemlig inmari flink til å bo midlertidig i pappesker og kofferter :sjarmor:

Kanskje jeg søker om å endre stillingsbenevnelsen rundt nyttår, men altså, nomade inntil videre? Please!!! :sjarmor:

Skrevet

Skal bli, Labella! Ingen passer bedre til den stillingen enn du! :wink:

Gjest Virvel
Skrevet

Det er lenge siden sist det ble drukket pærebrus på bassengkanten nå, ja. Faktisk er jeg ikke så sikker på om jeg har lyst til å bevege meg i nærheten av bassenget lenger, det er så utrolig mye ekkelt oppi der. Noe av det ser mistenkelig ut som saueull... Hvor har det blitt av poolboyen (eller pulboyen, som han også ble kalt)?

Skrevet

Det er nok ikke bare saueulla mi, @lfa har også vært der og gnikket seg mot bassengkanten! Og kua Litago! Og opptil flere lugubre personer kun iført bikini - men med alt annet enn bikinilinje! :ler:

Her trengs det en opprydning, vi er allerede i gang!

Gjest Lompa
Skrevet
040904, du er herved tatt opp som medlem! Og så må du si noe om hvilken type stilling du vil ha i menigheten! Hva er du god til? Velkommen!  :klem:

Sjekk tråden tommyball....

Kanskje jeg bør be om stilling som urokråke?

Skrevet
Siam, jeg tror du er en pengesløser-engel!

Velkommen skal du være!  :klem:

Jippiiiiiii!

Takk skal du ha, gleder meg til å sløse i hytt og gevær!! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...