AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #21 Skrevet 21. juli 2014 Jeg sier æ e kristen. Det er STOR forskjell på dialektene sørvest for Kristiansand. Ja ok, jeg har aldri hørt det før Hvor er du fra da? Anonymous poster hash: 00a5d...8f7
Nanami Skrevet 21. juli 2014 #22 Skrevet 21. juli 2014 Ja ok, jeg har aldri hørt det før Hvor er du fra da?Anonymous poster hash: 00a5d...8f7 Lita bygd på Sørlandet. Det er ganske vanlig å si æ e eller æg e her. Kjenner ingen som sier æ æ.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #23 Skrevet 21. juli 2014 Lita bygd på Sørlandet. Det er ganske vanlig å si æ e eller æg e her. Kjenner ingen som sier æ æ. Æ æ sier jo hele Kristiansand så det er ikke akkurat uvanlig fordi om ikke du kjenner noen som sier det..Anonymous poster hash: 00a5d...8f7
Nanami Skrevet 21. juli 2014 #24 Skrevet 21. juli 2014 Æ æ sier jo hele Kristiansand så det er ikke akkurat uvanlig fordi om ikke du kjenner noen som sier det..Anonymous poster hash: 00a5d...8f7 Ja, men Kristiansand ligger 1 time nord fra der jeg kommer fra. Det er naturlig at de snakker HELT annerledes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå